Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Kommer det alltid vara såhär?

Publicerad 2012-08-26 07:24:19 i Allmänt

Kommer det alltid kännas såhär?
Att jag alltid kommer tas tillbaka i tiden då klockslaget står på den tiden som den stod på då mina barn kom till jordelivet.
Igår va en fin dag just för att min älskade stora kille fyllde hela 9 år.
Och då kl slog 11:18 så kom tårarna!
Galet vad jag älskar mina barn!

Kommer det bara såhär resten av mitt liv? Då det är 27 års dagen(ååååååh jisses), kommer jag sitta där kl 11:18 den 25/8, kl 11:44 den 16/10 eller kl 21:00 den 24/1....... Kommer det alltid vara så att tårarna kommer?

Vill jag att det ska ändras?
Vill jag att det ska kännas på ett annat sätt än att kärleken bara kommer över mej som en gigantiskt tryckvåg över mej som triggar igång en massa känslor.

Fick iallafall krama om mina älskade killar igår, fick en kopp kaffe och super god tårta som Ken's fru Malin gjort.
Det va fint och otroligt trevligt, nog det bästa på hela dagen!
Sitta med Melwin ett slag och bara vara där med honom på den finaste dagen i Augusti månad.
Hans födelsedag.
Älskar dej Melwin och längtar hem dej och Noa.

Thera Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela