Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Vad är kärlek?...Dag 5

Publicerad 2011-04-10 04:08:12 i Allmänt

Då man inte kan tänka sej att leva utan en viss person vid sin sida,
då man tackar gudarna varje dag för att man haft turen att denna personen
föll in i enns liv, då man vill vara den bästa personen man kan vara för just denna människa, då man vill göra nästan allt man kan göra tillsammans med henne.....
Då man drömmer, fantiserar och planerar in saker i faramtiden
och HON är med i varje del av det du vill göra och åstakomma i livet.
Det är kärlek.....

Då jag kollar in i hennes bruna ögon, vet och känner att
hon skulle göra allt för mej, att hon älskar mej och att hon
kommer finnas där för mej, med mej igenom allt, DET är kärlek!

Då barnen kommer upp i ens famn och vill visa en sak, vill leka med mej,
hjälpa till, kramas och pussas innan dom somnar för kvällen.... DET är kärlek!

Då någon barara tagit sej tid till att visa sin uppskattning i den lilla vardagen, det är kärlek.

Kärlek är att lita på någon så pass mycket att man kan sänka garden för att tillåta någon komma en in på livet.

Kärlek det är Maria, Kärlek det är mina barn, kärlek är min familj....Kärlek är att vakna upp varje morgon och känna mej trygg i mitt liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela