Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Detta har jag pulat in i nyllet idag.... Dag 4

Publicerad 2011-04-08 14:45:41 i Allmänt

Dag 04 – Det här åt jag i dag

Eftersom vi va borta igår till efter tolv, va kl dagen idag och då börjar jag med att berätta lite smått vad jag tills NYSS har stoppat in i skallen och som landat ett tag senare i lilla lilla magen.
Jag har ätit Lökringar, ätit glass..... =D

Sen till frulle blev det idag två otroligt mummsiga limpskivor med smör.
Igår fick vi fin folk på besöke runt 19 tiden av, Marias kusin Elin med hennes man David och med sej hade dom bakat bröd, mumma och gott som bara den va det.
Tydligen va det ett recept från marias mormor Mary som Elin hade.
Vi blev jätteglada.
Och det va otroligt gott.

Sen idag har det blivit en kopp te, och en mummsmums och digesviekex......
Ja detta är då det jag har ätit idag.
Kommer bli mera då jag runt 16 tiden ska bort på middag, hörde att det skulle vara någon form av
köttlimpa och potatis....
Sen ska jag jobba i natt, så det kommer bli mat på jobbet inatt, och säkert en kaffe, en kaka, en lökring =D.

Hmmm med facit i handen så ser mitt intag av föda onekligen rätt onyttigt ut.
Skulle nog behöva må br av att föra matdagbok.
Då ser man alla dedära sakerna man förnekat att man stoppat i sej.
VARFÖR är det så gott med allt onyttigt!??????

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela