Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Året som va....

Publicerad 2011-04-06 00:32:57 i Allmänt





Januari.....

Fick en liten sånhär låda med strängar på i Juleklapp, så lovade att jag skulle hinna med att spela lite och ÖVA!
Pliiiing plååååååång.



Februari....
Maria har en sånhär liten "Grunka" som va huller om buller tillstökad i färgrpluttarna, som jag försökte av misstag slänga en gång då jag städade killarnas rum, fattade inte vafan det va för sak.
Maria berättade(tror det va 2009) och sen dess har jag försökt lösa den... INTE gått vidare bra.
Men en våg av denna i min hand så lyckades jag....FINALYYYYYY!
MAria va såklart inte hemma, sprang runt i huset, skrek, hoppade, ja jag kan erkänna att jag GRÄT.
Ringde Maria, hon svarade inte...
Spelade in på mobilsvaret.....
Jag klarade den...jag klaaaaarade den, JAG har klarat DEEEEEEEEN!!!!!
Inte någon får pillra på den...INGEN!!!!

Mars.....



Våran myyyysigate vossing Drifwa, den härligaste lilla Tiken i hela världen!
Efter en kväll i soffan med säkert massa godis ville drifwa mummsan var med och mysa, tigga godis med såklart=)
Fångade några bilder på henne där hon är sååååå otroligt gullig:
LILLA fliiinet hon har.

(ha ha ha ha ha)


April....



Denna lilla glada gubbe är det lilla Ägget som Maria släppte den dära dagen i April....den lilla delen som blev Eliyah...
Vi har massor av saker att berätta och skriva om just om Aprill saker.
Vi fick uppleva massa otroliga saker i Malmö.
Lovar att det kommer ett sånt inlägg i bloggen!

Maj...


Klart en månad senare så visade det sej att vi va gravid......LYCKA!
Den 12/5 va den lyckligaste dagen. GRÄT av lycka!
Lovar att en historia om hur den dagen va kommer upp också innom kort.

Juni....



HA ha ha tänkte såklart inte lägga upp en bild igen på en ny månad som enbart handlade om våran graviditet....
Men då jag skulle in i mappen för Juni månad, så fanns där enbart EN bild... DENNA!!!!=)
Vi helt lyriska över att Älskingen börjat få sej en liten bula på magen... MINI eliyah som ligger och bakas där inne!=).

Juli....



Har ni träffat BALLO....????
Lillebror har en liten Ödla, en som jag bara e sååååå AVIS på att han har, vill jag med ha en, men får nöja mej med att hålla in lilla Ballo då jag är hos mamma och hälsar på....
Maria är liiiiite rädd för honom ,men det går bättre och bättre varje gång vi åker dit.
(sommar på bilden.....Åhhhhh jag vill dit igen)

Augusti....



Sundsvall pride..... =) och såklart så va Mariette på platts, jag och Maria va såklart där framme och njöt till hennes låtar.
GRYMMT bra och vi fick en skiva signerad av henne efter att hon spelat.
Sensommar och en underbar kväll där vi lärde känna Anna och Marlene som även dom väntade barn tillsammans!
Härligt att få andra i sitt liv som befinner sej i samma situation.
Längtar tills det är Pride i stockholm i sommar och sen i Sundsvall igen såklart =).

September....



Maria va sjuk en vecka denna månaden, riktigt DUNDER sjuk och hon behövde en liten "pigga upp mej" kväll.
Så det blev detta och såklart 10 vita rosor.
Eliyah är såklart den sötaste i denna Pymin också! =)
Klart han är då han är den sötaste bäbisen och har en rätt dyr Pyjamas på sej.

Oktober......



Första snön har fallit, jag och Maria är på gång ut och togtag i Maria och bad henne snälla att lägga handen brevid min och knäppa kort på detta.....
Älskar dej Maria!

November...



Med världens bästa Carin och Kent, världens bästa Mormor och Morfar, svärmor och svärfar.....
ja, iallafall med världens bästa så va vi rätt många gr och promenixade runt Hörnsjön en av de gr som vi gick hade vi med oss fika, grillade och BARA njööööööt!
Ska verkligen börja gå mera med Maria, Eliyah och vovvarna.

December....



Med det bästa paketet inne i magen på Maria firade vi en helt underbar jul tillsammans, med massa mat såklart, massa mys och skratt tillsammans.
Står vi under misteln..Maria ser ut som Barbamamma och jag som....som jag =)

Höjden av bevis på hur LIKA vi är varandra jag och Älsklingen min.
Vi öppnade våra klappar till varandra hade vi handlat exakt samma sak till varandra....
HA ha ha ha ha KLOCKRENT....

Kommentarer

Postat av: petra.å

Publicerad 2011-04-06 11:29:15

ha ha ha, va cooolt att ni köpt likadana klockor till varandra! det bevisar sannerligen att ni är lika dessutom att ni har god smak, för det var skitfina!!! =)

kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela