Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Snart så va det helg igen.....

Publicerad 2010-11-25 13:56:54 i Allmänt

Vipps tjillivippen och andra trollslag med glitter och rök, så va det helt bara en Torsdag, JA jag är förvånad över att dagarna verkligen bara springer och går fast det är det enda jag vill att dom ska göra, att vecka 47 ska bli typ vecka 3 2011 snart, eller iallafall Jul snart.....
Fast sen vill jag att tiden ska stå still helt, för att kunna njuta av dagen där vi är idag och kunna njuta med lilla magen tillsammans(som inte är så himmla liten längre) och hinna med litens rum, väggarna, hallen, sovrummet...JA ni vet vad jag snackar om!

Jag är inte den som är den som är "aktiv" med detta byggandet och triandet hemma i bästa huset i våran del av stan, så jag är verkligen på sidan om ch ÖNSKADE jag kunde hjälpa till mera..... jag gör nått om Maria säger att hon behöver hjälp, eller svärfar skulle säga att jag skulle behövas att hålla nått, eller flytta nått.
Annars är jag heeeeeeeeelt of då det kommer till att vara "duktig" hemma med renoveringen, kanske saker skulle gå fortare om jag kunde jag med, eller så går det åt pipsvängen just för att jag skulle MESSA upp något för dom, flytta på viktiga saker(Therese skulle såklart börja städa och göra FINT mitt i renoveringen) och göra så att det blev försenigar i allt för att vi blev tvingade att leta viktiga saker, typ!
(SKÄMMES).
Nej, Maria och Kent får pyssla med detta dom...... och som dom gör det bra!!!
Jätte fint blir det och dom gör det i den takt som är behövlig och som dom kan, Kent jobbar ju som sagt han med och det måste hittas tider för oss alla!
Men han får komma och gå som han vill älskade svärfar, han har en nyckel och han får bara kliva in om vi inte är hemma och jobba på om han vill, Älskade familjen som jag fått, Sååååååå lycklig jag över att dom finns!
Att dom finns så nära oss och att dom är de underbaraste människorna jag mött i vuxen ålder.

Till veckan jobbar jag massa dagar, men kommer vara ledig helgen och killarna är inte hemma till veckan heller, så jag hoppas att vi till veckan ska ha kunnat ha lite mera klart som ska hinnas klar, så att vi hinner till byggmax och kunna handla in återställningstapet till litens rum och smacka upp.
Önskan är att Maria och Kent ska hunnit med lite små pyssel (måla karmar, runt fönster, lister upp och sånna saker)
Så att jag i helgen skulle kunna hjälpa till med nått....? Ja vi märker!

Idag fick jag sov LÄÄÄÄÄÄNGE, hade stält min väckare på 07:40 och då den ringde va gumman redan uppe med killarna, så jag stängde väckaren och sen somnade jag om som en liten prinsessa på små rosa mjuka kuddar...
Vaknade av en puss  kl 12.... NAAAAAAAJS sovmorgon med andra ord =).
Ska jobba kväll idag, så sammlar lite ork och hoppas att det är en bra kväll, det är Hockey ikväll, så det är nog massa ikväll om jag känner till detta med Hockeykvällar!

Man får hoppas att dom varit så smarta idag dom som jobbar dagen att dom hunnit med saker som är ett måste, fylla upp i kylarna, frysarna och att se till att det finns saker framme då jag börjar, ska inte behöva fylla saker och stressa med sånna saker på en Middag/kväll om det varit sofft Lunch/Dag.
SPECIELLT inte om det är en Hockey kväll!
Hoppas gör man alltid.

Nu ska jag kolla in Posten, se om den varit här.......

Ha det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela