Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

!!!!Reglar, spik, skruv och annat roligt!!!!

Publicerad 2010-11-16 22:59:27 i Allmänt

Jag kan inte förklara hur underbart detta är som just nu händer hemma hos oss.....
Men äntligen så har det hänt saker hemma hos oss och nu har våran liten i magen ett eget ställe med en egen dörr att stänga!

Slutade kl 16 idag och va hemma efter att jag handlat till maten runt 17, då va det två reglar uppe och nyss då dom åkte hem är det uppe en vägg!!!!
Imorgon kommer dom hit igen medans jag är på jobbet och jag törrs inte att drömma om hur mycket dom kanske skulle ha hunnit imorgon då jag kommit hem till middagen kl 17.
Sitter nu i datahörnan och kan inte fatta att jag bakom mej har det klart!
Ska tapetseras, det ska läggas golv, lister och den ska det upp en lampa, sen är det klart..... sen är det KLART!!!!
Jag är så otroligt lycklig och skulle kunna skriva miljarder saker om detta, att tårarna är på väg att komma över hur glad jag är, att kärleken till Marias familj som ställer upp och hjälper, tacksamheten till P över att han ställer upp på sin fritid att hjälpa oss med detta.....
Sitter med darr i hela kroppen och är så glad, så lycklig att det inte är klokt!
Så förvånade killarna kommer bli då dom kommer hem på måndag över allt som hänt här hemma!

Nästan så jag inte kommer att kunna sova, vill bara sätta mej mitt i allt och njuta över allt detta fina..... drömma mej bort i framtiden om hur fint det kommer bli då allt är klart, golv , hallen klar, sovrummen..... Allt!
Åh vilken fånig lycka detta är!
Men det härligaste är ändå detta som hände idag!

NU ska jag ta och fixa natti natt för våra underbara hundar, så dom har kissat för kvällen, sen ska jag fösröka att somna iallafall!
Upp och ta bussen imorgon tidigt, jobbar sköna dagen imorgon, det är härligt att sluta 16.
sen är jag ledig Torsdag och på dagen tills runt 14 då ska jag till min syster och ha en Syster dag..... vi ska äta soppa och baka gott tillsammans, bara njuta av att vara vi =).
Inte så ofta det händer....  MEN önskan om det finns.

Bider på dagens arbete kommer komma upp snart... Maria har fotat idag som en tok =)

Natt natt på er....

Kommentarer

Postat av: katarina

Publicerad 2010-11-18 14:17:51

Man kan ju se att det finns en tatuering på marias rygg. vad är det för en tatuering? :-) Kul att få se fler bilder på resultatet av rummet sen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela