Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Morgonstund har guld i......

Publicerad 2010-11-26 08:49:06 i Allmänt

JA eller inte...... Vaknade kl tre inatt av att jag hade aj aj i magen, en liten orsak till detta va den lilla nattmackan jag tog igår kväll innan jag somnade in tätt med Maria....
SKA fan inte äta såsent på kvällen och inte innan jag ska somna heller!
En notering till mej skälv just nu, ÄT INTE INNAN DU LÄGGER DEJ!!!!
Somnade inte om heller förän efter kl fem, så då kl ringde för mej att ta killarna denna mogonen va jag inte alls vidare pigg eller vaken av mej.
Men nu då jag skickat iväg dom, kan jag inte somna om denna lilla timmen innan jag ska upp igen för att hinnamed bussen till jobbet, så jag har klätt på mej allt och satte mej här ett tag.
Vilar och tar det sofftich här själv istället för att hinna somna om och bli tröttare om en timme då/om jag hamnat i djupsömn.

Igår jobbade jag med Jeanette.....TACK gode GUUUUUUUD för det.
Alla tjejerna på jobbet är kanon verkligen, men då jag och Jeanette jobbar så flyyyyyyyyyyter det bara på!
Vi bara gör, det bara händer....och vipps så har man stängt och allt är så jävla bra gjort och fint!
Känns sp bra att det är åp det viset, att det bara fungerar, specielt då det är en Hockey kväll/middag!
Det va rätt bra med folk och det va jag, Jeanette och en rätt ny tjej vid namnet Carro.
Så jag och Jeanette tog påläggningen och monteringen medans hon tog kassan.
Den som har kassan ska ordna brickor, stripps, fritöser, disken med, men jag och jeanette hoppade även in på de sakerna och så va kvällen rätt lyckad!
Carro åkte hem kl 20.00 och det va en lugn kväll sen efter det, Modo förlorade ju, IGEN.
Blev rätt lack på en kund igår med, eller inte kunden isej men de sakena som han kläckte ur sej, som de flesta tycks kunna vräka ur sej för att dom inte håller på samma lag som dom skälva.
Han tyckte det va FAN att modo förlorat igen..... och dessutom mot ett sämre lag
(som han med avsky spottade ut) Att om dom som dom spelade mot nu då, timrå inte va riktiga i skallen, att dom va idioter och det va så att dom va född med inte allt innanför skallen.....????.....
, inte födda med allt som han så fins vräkte ur sej. 
??????????????????? tänker jag då, och blir arg...... OKEY......

                                           Vilka är det mera synd om ????
Dom som är födda där och håller på timrå, eller dom som håller på Modo och tycker att alla andra som är födda någon annanstans än Övik är CP skadade!????

Man MÅSTE väll få hålla på vilket lag man vill???
Jag håller inte på något lag, men jag kan, för att reta gallfeber på riktiga sporthoycke freaks hålla på annat lag bara för att röra om, behöver inte hålla på Modo enbart för att jag är född i staden om jag gillar Djurgården mera!?
eller något annat lag, Timrå för den delen......

                                 Ska man till att HATA varandra för allt ???????
Räcker det inte med att man kämpar för att inte bli dömd för vilken färg man har på sin hud, vilken person man älskar, vilket kön man ska älska, vilken gud man ska tro på, nu ska man behöva passa sej för vilket lag man håller på i Hockeyn också!?
JA jissesamalia vilken röra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela