Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Jag kommer att bli lite GALEN...................

Publicerad 2010-11-19 12:56:54 i Allmänt

...................................................... Blir lite galen, men antar detta är priset man betalar av att ha två hanar och en tik hund hemma, två veckor innan hon kommer in i löpet är dom som fan på henne, "svansar" runt i rumpan, snuttarm tävlar, sen mitt i löpet är det en hane som PIIIIIIIIIIIIIIIHIIIIHIIIIIIHIIIIIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHIIIIIIIIIIIIIIIIPER nonstop i en veckas tid och en annan som bara är bak i rumpan på henne och snuttar, tjuter och springer runt som en älg efter henne med dreggel och romans i blicken.
Och om dessa två hanar skulle komma för nära henne, ja då skvätter det blod i hela lägenheten för att dom hamnar i bråk( detta han intröffat tre gr nu de sista två löpen tillsammans)
Sist blev Saffe jätte svårt biten och det va inte skoj för honnom alls, stackaren där.
Inte skoj för Pajji heller, han blir som en HELT annan hund.
Driwfa, ja hon har inte så skoj hon heller.

Dessa två veckor innan löpet, "svansandet" har just nu börjat visa sej..... och jag vet vad som komma skall i faramtidens dagar!
FRUST frust frust och frust.
Inte lämpligt att detta kommer, men vad göra???
Som tur har vi flera rum nu heltplötsligt, så vi kommer kunna dela på dom, men så lätt är det inte med två barn, två vuxna och en baby på väg att hålla dörrar, grindar, galler osv mellan!

I framtiden ska jag enbart ha TIKAR......... kommer inte behålla en hane eller köpa en hane!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela