Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Då va det dax igen.....

Publicerad 2010-11-23 10:55:04 i Allmänt

Vaknade igår av att det ringde på min mobil, det va ÖA som ville träffa mej och Maria för en intervju om Rfsl i Övik nu då det är regnbågsvecka i Övik.
Så en timme senare va dom här och vi satt och pratade lite om Rfsls framtid i Övik.
Frågor om våran "Paus" till det nya året, så i Januari kommer vi dra igång detta igen, vilket känns så roligt och spännande.
Vi söker med blåslampa efter mera som kan vara med i öviksgruppen rfsl då några som va med i starten har flyttat, har skola och inte kan var lika aktiv till Janiuari som dom va innan.
Ja vi märker om det kommer i tidningen någon dag under denna regnbågsvecka eller inte!
Glömde att fråga.

I veckan kontaktade Nordsverige oss för att även dom ville ställa några frågor och göra något i deras tidning inför regnbågsveckan, så jag och Älsklingen är nu på gång att åka in till stan för att träffa en man på Cafe UH för en pratstund.
Få se hur det blir!

Ikväll HOPPAS jag att jag kan orda barnvakt till killarna mellan 19 och två timmar fram, vill med Gumman på en film ikväll som rfsl har anordnat på folkan teatern.
Hoppas att det kommer gå=)

Annat som händer i dag är at vi kl 15 ska på föräldragrupp för alla som ska ha barn samma tid som vi ska =)
Vi skulle tydligen vara upp till 5 st par och om alla ahr sina respektive med sej så kommer det vara några som sitter i de trånga rummet på MVC.
Tror nog att jag och Maria är de enda sammkönade paret som väntar barn i den gruppen, ska bli spännande och se vad som händer eller hur det känns!
Vi ska ha möten 4 gr iallafall och det känns spännsande iallafall att möta andra i området som väntar =).
Sen den 26e ska vi på MVC igen,se vad som hänt med magen på två veckor. <3 stor har den blivit iallafall.
BARA 8 veckor kvar, JISSES va det händer saker....... men dessa 8 veckor känns längre bort än de 32 veckorna som redan varit..... =/ knas men nu står tiden still...ja nästan iallafall =)

Nu ska jag kolla in lite saker på FB och sen blir det att sätta oss i bilen att brassa iväg, vi har lite saker att göra på stan med sen innan kl 15.
Kram på er.


Kommentarer

Postat av: Petran

Publicerad 2010-11-29 13:08:21

Lycka till med föräldragruppen, det är alltid skoj att få se vilka som ska ha barn samtidigt! =)

Kraaaaaaaaam!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela