Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Sovit.......Däckad......funderat!

Publicerad 2010-01-22 18:20:02 i Allmänt


Längtar tills det är mys med barnen igen.......vill att dom ska ha det mys!







Har sovit så länge idag, eller sovit och sovit, varit däckad verkligen!...............har ännu ont i magen, sjukhuset har gett lite råd och tipps på hur jag ska göra och vad jag ska äta för att det ska bli bättre...Apoteket blir det!
Dom tror att det är magkattar, och det känns bra ändå att få veta vad det är för skit jag har!
Sen att jag kräktes är nog för att jag inte får äta nått då det gör så ont i magen av allt jag äter, så nu är magen så tom, och mår illa bara därför!
Sen hade jag feber och sånt skit förra veckan på det, så det är en liten jävla hög av lite av varje som gör att jag mår som jag mår!
Ont har jag.......och en mage med inte nått i, mår inte bra av medicin heller!

Men att bli pigg det hoppas jag verkligen, känns verkligen inte bra alls av att må dåligt...........pallar inte av att vara sjuk, och tror att Maria är rätt less på att jag är sjuk också!
Tror att hon är SKIT less på det........
Hon ska åka bort ev snart med, blir borta några dagar, och då vill jag inte må piss!
Så jag hoppas att jag är frisk snart!

Idag har killarna ätit god maten........Frasiga wofflor(Hur det nu än stavas) och nu är dom nera och leker med alla leksaker nere...... dom är såååååå otroligt duktiga!
FAN va man är stolt över barnen.....Dom gör verkligen allt rätt!
Känns tråkigt att jag hafft dom denna veckan, men jag varit sjuk och sen jobbat.....Så har missat barnen varje dag!
LOVAR att nästa sväng jag har dom, blir det fan massa lek, mys och skoj..........det ska jag LOVA med hela mitt liv!
Knasiga kojan.....baka ska vi göra också......ja vi ska ha en full vecka med bara massa ROLIGT!
Lovar att vi ska till Kusinerna och Kroksta damerna.....
Vill Bjuda Helena och Stefan på Sushi...........vill göra nått då denna vecka gått åt att vara dålig!
JA om Maria är hemma.

Ikväll blir det kvälls mys med killarna hoppas jag, ska bli bollibompa....kvällsfika och sen natti natt, och JAG ska läsa en saga!
Ska handla hem så dom kan köra deras radiostyrda bilar!

Måste ringa min mamma och kolla hur hon mår på sjukhuset!

Åh nu längtar jag tills det börjar bli vår............känner att jag behöver lite mera ljus!
Nästa vecka då jag mår bättre, ska jag sola sorarium, tvinga på mej lite vitamin D.....behöver det!!!



Kommentarer

Postat av: Petra Nyberg

Publicerad 2010-01-23 12:08:44

Våfflor! =)

Kram & krya på dig!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela