Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Saker hon säger.......

Publicerad 2010-01-24 14:00:59 i Allmänt

Saker som hon säger.....



"Vem är då Petter kan man undra?! Jo vår svenske rappare som sjunger att vinden har vänt! Det har den verkligen!!! Jag har haft min dust av otur, olyckliga år och problem. Man går starkare ur olyckligheter och man har lärt sig sina läxor. Så mitt i när man står och tänker att allt är kört dyker Hon upp! Ordagrant! Hon pekade till och med vägen åt mig. Inte till sitt hjärta just då, men till en parkering. ;) Sen var vägen till hennes hjärta spikrak fågelvägen men lite vågig nere på vägen. =) Men att hon var HON rådde ingen tvivel om!!!

Hur som helst är jag så enormt glad att denna kvinna finns! Någon jag litar på. Någon som förstår och tröstar mig när jag är ledsen och nere. Någon ATT trösta när HON är ledsen och nere.

Hon har fått mig att ändra mig på många av mina invanda brister och fel och även såna som suttit i sen jag var barn. Hon FÖRSTÅR mitt bagage och tar sakta bort tegelstenar ur ryggsäcken och gör min kropp lättare och mer fri.

Hennes kärlek är större än något jag nånsin tidigare stött på. Inte van att kunna ta in vad folk säger, men när hon säger något så menar hon det och det gäller allt som kommer ur hennes mun. Det hon säger säger hon lika mycket med ögonen.

Tack för att du finns Therese!!!"

"Just nu sitter hon och tittar på TV och jag har svååååååårt för att inte kasta mig över soffkanten och attack-pussa henne. Tänkte dock blogga klart först... Tur är att vi har en spegel alldeles framför datorn och via den ser jag hennes vackra ansikte dä hon sitter och fnissar åt Simpson och äter godis. Har jag tur sjunger hon snart med i en låt också... ;) Bästa sångrösten jag nånsin hört!!!!!

Näääääää kan inte hålla mig mer nu!!!! So long!"

"Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Kär
Förälskad"

"Min stjärna, Och då menar jag inte den hysteriskt blinkande stjärnan söder på himlen utan min hysteriskt vackra flickvän Therese!!!! =)
Hon gjorde kvällen på Harrys alldeles strålande!!!! =D All nervositet hon haft var obefogad! Hon skötte det som den stjärna hon är. Jag och Jessica kom tvåa, det suger lite, ville ju vinna såklart. Men har ju redan vunnit det bästa av allt- både Therese och hennes hjärta!!! =) Hihihihi låter som en smörsångare, men inget jag kan rå för, säger bara vad hjärtat vill få ut genom fingerspetsarna!!! =)

Nu sitter vi i huset och dricker vin och äter ost och myser lite. =)"

Alla dessa saker säger hon, skriver hon, visar hon för mej varje sekund jag fårr vara med hemme.....
LYCKLIG!!!!
Älskar dej MARIA!


Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-02-01 18:42:38

Hihihi! SÖTHUVVE! =) Klart jag älskar dig massvis och mera ändå! Du är det bästa som finns! PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela