Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Gråta stora Tårar.......

Publicerad 2010-01-19 10:31:55 i Allmänt

Fan fan och ännumera FAN.......

 

Så ont i kroppen, mår SKIT!
Igår låg jag helt däckad tills 18 på kvällen, då jag DROG mej till soffan, och där satt jag sen hela kvällen, somnade även på natten.........Trodde det skulle bli lite bättre idag, lite lindrigare, men helvette, det sitter kvar!!!
Less på att jag ska behöva må såhära.....och vila får jag inte göra heller, massa saker som ska och MÅSTE göras.....
Vet att MÅSTE har en elak klang......borde skriva att jag BORDE göra saker, eller att jag VILL göra saker.......för att få en bättre "ton" på det som ska göras!
Och maria tog på sej jobb.............mera jobb, inte bara jobb, utan mera!

Ska jobba skälv, mås dåligt, barnen hemma och saker måste göras, vill inte göra det, orkar inte göra det, men MÅSTE!!!'Diska, plocka........ja You name it!!!

Är inte en av dd gladaste dagarna idag......inte de bästa humöret jag är på, men tär på kroppen att ha ont, att vara trött, att känna så som jag gör!
Skallen vill klyvas, magen sprängas och kroppen gå i TUSEN bitar.............Och om jag skulle känna efter skulle jag börja gråta stora krokodiltårar!!!

 

///////////// jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela