Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Vilken underbar date vi hade igår!!!

Publicerad 2010-02-03 08:55:56 i Allmänt

Efter att vi lämat vovvsing mat till VÄRLDENS snällaste Carin och Kent som passar Driwfa så brassade vi i väg till Jessica och Danne som har flyttat in i HUSET för att lämna killarna där. 
Bara springa in och säga välkommen till våran gata i stan och att han äntligen kommit sej hem =) hem till Jessica och oss galna toka på samma del av stan/Sverige. :)
Sen va det till stora staden i våran del av sverige för att lämna av bilen på lämpligt place.

Sen med henne i min famn gick vi till Kina, tog oss ett bord, fick in SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ underbart god mat, vi tog Shesuankyckling(Hur man nu än stavar det) och friterad bläckfisk....
MUMMA, såklart delade vi lite snuttigt på frittade bananer med glass......

Då maten väl åkt ner och vi tagit några mys bilder på varandra med Marias mobil, så gick vi lite fulla av kärlek och kinamat till ett fik, där vi delade på en Shai latte och en dammsugarepunchrulle...ja no vet de gröna små rackarna=)
UNDERBART att ha henne framför mej, se in i dessa underbara bruna ögonen och bara mötas av kärlek, respekt, åtrå, se att hon verkligen ÄLSKAR mej.
DETTA är verkligen den störska lyckan i livet!!!

Sen då kl började bli rätt så gick vi till Paladium och hämtade ut biljetter för kvällens Bio, som skulle bli Milleniums sista film om fröken Sallanders resa.
DEN va toooooooooooooooooooooooook bra såklart, och tänka sej att jag för ett tag sedan hade svårt för svenska filmer....?....ja varför kan man undra!!!!

Då Bio stunden va över och magen full av poppcorn, så dansade (Ja maria tog tag i mej och vi dansade över hela vägen) vi iväg till lilla bilen...va världens undligaste väder ute då, det va verkligen vitt, det snöade inte, men tjockt av dimma låg över stan!
jätte knasigt verkligen, Maria körde sakta hem!

Så, nu skulle vi bara hämta barnen.
Åkte till Jessica och Danne och gick runt i STOOOOORA huset...JISSES vilka ytor!
SNYGGT kommer dom verkligen att få, och som deras saker passar, hans saker med hennes det bara passade, hel roligt att det va då, annars brukar alltid nått inte passa.
Öppnaspisen va tänd, och det va bara kärlek hemma hos dom.
Så roligt att dom bor här och Danne är verkligen den underbaraste killen.
VI ÄLSKAR honom med Jessica verkligen jätte mycket! TACK gode gud för det!

Dom bjöd på mys te med rostade mackor framför öppnaspisen som va såååå mysig att titta in i.
Katten Kurt låg där framför och verkligen NJÖÖÖÖT som bara katter bruka kunna göra.

Kl blev säkert ett, då hämtade jag killarna från övervåningen och i klädde dom och åkte hem, kissade doggsen och sen tog vi ett glas rött i soffan, bara pratade lite, tände ett lukta gott ljus och mös fast timen va sent!

Klockan 7 idag rngde larmet, tassade upp och ordnade med killarna, skottade bort lite från gården gick med barnen till skola och dagis......hem och har varit ute med hundarna, satte mej här..........

Dagen idag hoppas jag blir underbar......men alla timmar med Maria blir alltid det......

ÄLSKAR dej gumman.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela