Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Världens bästa Sopphe Soffe.....

Publicerad 2010-02-17 15:39:01 i Allmänt

De som brukar hänga med i min blogg, vet även detta, att bloggen sett lite väl TRÅKIG ut och att den inte är så "personlig" eller fin att kolla på, även om den mellan varven kanske kan vara rolig eller nått att läsa...
Men som sagt, det har varit VITT, vitt vitt med massa tråk och opersonligt som attans!

Har försökt att göra annat, men hur i helsicke ska man klara av detta om allt som står där på den sidan är massa nuffer och / och : och annat Jpg och strunt som jag tycker är Grekiska och Latin i ett!
Men alla / och : och andra JPG saker är viktiga och det som gör det till en sida, med allt det inebär, även om det enbart är vitt och tråååååååkigt!!!!

Så nu har världens GOASTE golden ägare Sofi Ö hjälpt mej att fö lite mera läsvänligt, så om ni nu inte orkar läsa det jag bloggat om, så är det iallafall en snygg sida att vila ögat på ett slag, eller två!

Så tack till världens goaste granne för mysstunden idag med te och en eld i tvrummet...... kommer nog tassa över oftare, om inte annat så ska vi ut och gå, behöver någon som drar ut mej, mera än Maria! :)

SOFFE, det är TOKFINT verkligen....TACK!

Skoj, och ändra på du........ DU har fria händer och massa kort att leka med....=)

/Thera

Kommentarer

Postat av: Mallan

Publicerad 2010-02-18 15:59:46

Tja!! Riktigt snygg sida måste jag säga :) Du får ta och lära dig hur man fixar sånt här, så får du lära mig sedan =)

Postat av: R

Publicerad 2010-02-18 16:32:32

Ja de va jätte fint här inne..

Jag har haft min blogg flera år och tänkte kanske byta... så jag började greja på.. och titt på fan, jag har tagit bort hela min front som jag hade.. de är svart som natten!SUCK!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela