Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Kan inte somna......

Publicerad 2010-02-05 01:36:15 i Allmänt

Hemma från kvällens jobb, familjen sover sött och hoppas på hårt då jag småtassar kring hemma i huset som jag gör!
Började kl tolv då jag kom hem att styra bort all snö.....Sen kom man innanför dörren, plockade alla kläder och skor, vantar, mössor, koppel,  jackor, reflexvestar, ja YOU name it ifrån hallens lilla golv yta.......*FRUST*........sen vidare ut i köket, ja plockade lite där, tog köksbordet som va lite kladdig av gröt och fil......Funderar på att ta disken, men måste då tömma ställen frn den rena disken för att kunna få dit det jag diskar nu och ja, det skulle nog leva om lite har jag en svag aning om!!!!
Toan, ja plockade lite där med......Hmmm kan inte ta finrummet för väggen in till sovrummet är ännu inte på platts, och ja, kommer väcka Maria då, OM jag inte redan gjort det såklart!!! =/
Inne i killarnas rum får vi ta innan dom åker morgon till deras pappa.
Undrar om man kommer hinna nått i helgen....KOmmer jobba natt, sover rätt länge på dagen då, eller ja, jag kan sova länge även om jag inte jobbet, SÖMNTUTAN nr ETT, japp, det är fröken Jacobzon det!

akommer garanterat att sova ätt länge imorgon med, ja men innan jag koemr somna ikväll, kommer kl vara säkert en timme till...

Hör hur lilleman kraxar från rummet........FAN nu kommer någon typ av snorerier garanterat!
Jag har det med, lite tät i snoken, känner kli i strupen...ja det är nått på G nu....IGEN!!!*FUCK*
Tänkte vara smart igår kväll, ja handla hem Alvedon till killarna, så då finns det hemma....Så jag gick på Statoil och handlade en Fil och mjölk, skulle ha en Alvedon med, men har inte något ID kort med mej......Så jag fick inte handla av killen i kassan på Statoil!!!!!
VA?
JEssica frågade hur gammal man va tvungen att vara, ovh POJKEN svarade 18....Ehhhhhhhhhhhhhhhhhh men vist ser jag äldre ut än 18!!!!!
Så jag fick be Jessica att langa ut Alvedon till mina barn......SJUKT!
Fattar att man måste ta id, ja nått då det är öl snus eller röka......och ja läkemedel....men ok!

Imorgon kommer gumman att jobba LÄNGE, massa och mycket....jag med, och vi kommer gå om varandra som alltid...hon jobbar dagen/Kvällen, kommer hem kl 21...jag kommer hem 04.00 ca.....sen sover jag då hon åker på Lördag morgonen kl 9........så ser hela våran helg ut....
till veckan har jag massa möten, både med Rfsl och ett privat bokat möte....SKA bli av denna gång LINDA, kan du hoppa upp och smacka din rumpa på!!!
Sen är det massa mera saker man ska ta tag i.....Så man är ledig från jobbet, men det är inte en lugn stund ändå!

Nu kurrar det i lilla magen....Fy, sugen på götta e jag med!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela