Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Minus och IS i kroppen!

Publicerad 2010-02-20 23:04:40 i Allmänt

Underbara familjen man har......
Idag har Maria fyllt år, snuttan har blivit hela 29 år, SAMMA som jag äntligen !=)

Vaknade efter ca 2 timmars sömn idag, låg och frös mej till sömns.
Jobbade natt, hon jag jobbade med åkte hem 03.05, men Maria  ba planerad att hämta mej 03.20, så med andra ord stod jag ute i minus massa grader och hon jag jobbade mej ville inte vänta.......hon har nyckeln. låste och åkte hem...så fick vänta på skjuts....... Hade sådan is i kroppen, kunde inte få upp värmen, och då jag legat dålig bara i förra veckan, så va det inte vidare mys eller bra för kroppen att vara ute den lilla tiden mitt i natten.

Vi har haft folk hemma sen kl 11......

Syster med blivande man och barn kom, sen kom Marias Mamma och Pappa, sen kom min Mamma med hennes kille och hans två av tre barn, Syster Jennifer, fattades bara Lillebror och pappa.
Sen kom underbara grannar och sen kom Marias bror med tjej och deras tre härliga barn!

Så det har varit fullt GO hela dagen, fram till efter 5....

Melwin fick följa med Moster med kussar hem till dom ikväll, som han har roligt med dom!
SÅ jag och Noa fick oss en hemma kväll med mys!

Världens underbaraste grannar kom sen över igen, med Pizza.....så vi har myst med OS , sen Mello och sen bara snackat och skrattat åt Noa som sagt så roliga saker......SÖTA killen!

Tack Mamma, Systrar, Marias familj och våra vänner för den tiden ni la på Maria och hennes födelsedag.

Tack Carin och Kent för denna underbara kvinnan som ni fått tillsammans........

Imorgon är det jobb, och det varjedag fram till fredagkväll....
Min helg va idag, men efter denna frusna minuskalla natten kommer det vara jobiga dagar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela