Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Invignigningen av Öviks Gruppen 11/2-10

Publicerad 2010-02-16 10:44:48 i Allmänt




Förra torsdagen va det juh som sagt en hel del som skulle hända, det va invigning av RFSL i övik...
Så med massa planering och möten så blev det äntligen dax för invigninen Rfsl v-norrland Övik med sundvall.
På platts på stället för kvällen och vi blev fångade på bild.......



Ett tag senare åkte denna upp med massa annat fika med.......... Helt underbart goda tårtor den kvällen, och smakade mera gott då man jobbat så pass mycket med det veckorna som varit!
Dagen innan va det Öa som hade en intervju med oss, och Lisa och jag va på radio p4 den dagen för en intervju också.


Här klipper vi banden till vårat fika mötesplatts i Övik.
Vi har en bra öviksgrupp och är så glad att vi är de vi är! Hoppas att kunna komma fram till något bra....
Längtar redan nu till torsdag kväll!

Kommentarer

Postat av: Mamma Carin

Publicerad 2010-02-16 12:24:48

Det var roligt att få vara där med er.

Pappa,faster,farbror och jag önskar er alla

LYCKA TILL.(vem vet vi kanske dyker upp

nån torsdag)



Kram / Carin

Postat av: Petra.N

Publicerad 2010-02-16 13:41:03

ÅH så fina sjalar ni hade! =)

Fin tårta också, nu blev jag sugen på det också!

Postat av: Thera

Publicerad 2010-02-16 15:44:09

Ja men att dom är fina våra Sjalar... Marias faster Maritta gav dom till oss då vi förlovat oss, vi fick dom nera på Priden i sommras!

MÅNGA som stannade oss och undreade vars vi hade köpt dom!

=)

Bara två som finns, VÅRA! =)

Många som ville boka att faster skulle göra till dom med efter invigningen av Rfsl öviks gruppen i torsdags!=)



Tårtan va underbart god, helt galet mumma!

Och som jag skrev i inlägget, så smakade tårtan mera sött och mumma efter allt slit =)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela