Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Vilken härlig dag......

Publicerad 2010-02-16 11:08:27 i Allmänt

                

Vaknar lite väl hårt idag, av ett viss Mr Pajji står och skäller, på vad!? ja det vetta tusan, men nått "farligt" va det han ville skydda mej mot eller varna mej ifrån.....
Då jag skuttade upp för att se vad tusan det va, så va det bara solen som va utanför och lyste upp hela huset, en otroligt vacker dag befinner vi oss i!
Helt underbart.....
Idag har Noa på dagis på sin lott att åka Skridskor, och Melwin har skidor hela långa dagen......Så mysigt för dom med en utedag!
Hoppas dom har trevligt, längtar hem dom iallafall!

Blir att grilla korv idag igen tror jag, fast till MELLIS!
Så det blir grillmys för hela slanten då dom kommer hem, som dom har varit ute och lekt och åkt tror jag att dom bara kommer behöva en grillad korv till mellis!
Sen tror jag gumman kommer hem i någolunda bra tid idag, HOPPAS hoppas HOPPAS!

Jag har fårr massa mys av henne de senaste dagarna.......värsta MYS gumman jag har.....

KAN inte be om nått bättre, kan inte önska efter nått härligare än hennes famn, som jag LÄNGTAR tills vi får leva hela vårat liv tillsammans.........LÄNGTAR till kyrkan.....Längtar till BB......Längtar tills vi ska göra allt underbara tillsammans och allt de tråkiga och jobbiga med, det som bara stärker oss och gör oss starkare som ett par.
Igår då hon kom hem fick jag en liten sak av henne.....
Det är Älsklinggs Checkar.....
Som jag får riva ut och ge till henne när jag vill och behagar......

En hemlagad middag.......Där hon lagar maten men jag bestämmer desserten ;)
En helkväll på KROGEN där jag ska ta täten och hon belar...
En dag då jag får göra vad jag vill, så länge jag gör det med henne...
Frukost på sängen, med alla tillbehör.....
Ett Biobesök....hålla handen och popcorn.
Nack-ryggmassage.
och sen en som jag får ÖNSKA vad jag vill på....ett Önskekort med egen önskan!!!

KANON verkligen......... sugen på Frukost på sängen, men hon jobbar i veckan, så jag håller på den ett tag....
Ska nog ta frulle på sängen dagen efter helkvällen på krogen...=) FÅr inte vara dum.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela