Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Orka.....

Publicerad 2010-02-13 04:01:27 i Allmänt

Ja jag skakar bara på skallen, är så in i helvette trött på dessa saker, dessa jävla uttröttande energi krävande stunder!!!


Tycker att det borde bli ett slut på lögner, slut på att man ska följa ett humör, hur det än är just den dagen, den timmen, den sekunden. Bryr man sej är det inte bra, bryr man sej inte är det inte bra, svarar man på tal ska man hålla käfften, håller man käfften så ska man dra åt helvette....drar man åt helvette ska man bara se till att ALDRIG någonsin prata med dej igen!
Och så snurrar det på......

Men ta och vakna från bubblan av egotrippar......och kolla över kanten till andras verklighet!

Andra och även jag har också ett liv, egna problem egna saker att ta tag i...jobb, jobb jobb och ett jobb till, hus räkningar, ansvar och barnen.
Har min fritid, mina vänner och min familj.....
När har du insyn i detta!?????!!!!

När fanns du där för mej? när bad du om förlåt sist? och va det inte bara en månad sen sist som det va ett helvette som bröt lös över massa saker.......När ska detta ta slut!?

Kommentarer

Postat av: mamma Carin

Publicerad 2010-02-13 11:45:07

Men älskade vän vem vill såra dej så.

Blir ledsen för jag tycker så myckrt om dej.



Många stärkande kramar från mej/Carin

Postat av: mamma myra

Publicerad 2010-02-13 16:37:52

syran??!

Postat av: L

Publicerad 2010-02-19 12:59:59

Ja där ser man.....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela