Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Nu är dom bägge hemma!

Publicerad 2010-02-05 14:16:23 i Allmänt

Så, då va skolan över för stora killen, hemma från skolan för denna veckan, och nu är det snart helg, Känns skönt att dom städar inne i deras rum just nu, ska dra en sväng med dammsugare och vippa...så det blir fint hemma iallafall!
Kommer inte vara hemma så mycket i helgen, kommer jobba jobba och jobba mera, men kan va skönt att det är något sånär fint på måndag då!!!
Dom ska till deras pappa.....och det känns skönt att det bara blir killarna hemma hos dom, en egen tid med deras pappa behöver dom nog från alla andra ungar!
En kommande helg ska vi ta killarna fast dom ska ha dom, så får dom vara själva med deras mamma bara också!

Någon helg framöver ska vi dela upp killarna mellan oss, jag och Maria.....så hon ha en dag med Noa och jag Melwin och sen dagen efter byter vi....
Tror att det är viktigt att det är så!
Så att dom känner att man ger dom den dära egna tiden med dom, ser till deras egna behov och inte som ett syskonpar!
Försöker att varjedag ha den där mys stunden med bägge barnen, sitta ner med dom, bara mysa, om man vill prata,  annars så blir det mest kramar i soffan och barn tv!


Maria kommer hem i ca 30 minuter innan hon måste på jobb igen.....Så jag kokar kaffe just nu....
Hoppas på göra en god latte till henne!!!!

Sen blir det tvångs MYS i sängen innan hon åker!
*Frust* nästa gång vi ses igen kommer vara på måndag morgon då vi vaknar upp tillsammans, sen åker hon och jobbar och jag ska på möten!
VAD göra!???

Tvinga på oss en MYSKVÄLL på måndag kväll???
Film? Middag?!
JA nått ska jag klura ut, för bägge vi jobbar alla hjärtans dag också!!!

Nu ska jag kolla hur det gå för killarna på deras rum....sen ska jag kolla med kaffet......
Luktar gott så in i BOMBEN!!!!

NEJ nu bråkar dom igen.....Han hinner bara vara hemma i 15 minuter och det blir bråk...varför!!!!????
Melwin retas, Noa gnäller, melwin jävlas, Noa ger tillbax...
MEN städa.....skiter i om vem som skulle göra vad, ni ska städa på erat rum, annars nästa gång ni kommer hem kommer ni inte ha några leksaker kvar på rummet alls!!!
TRO mej, jag skulle lätt kunna rensa bort alla deras leksaker........
Grabbarna grus!

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2010-02-08 12:00:52

Vilka söta barn du har therese :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela