Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Mys idag...........

Publicerad 2010-02-16 16:16:24 i Allmänt

Gulle killarna mina....... idag har jag verkligen bara MYST med barnen sen dom kom hem!

Fick ett samtal att en vän till mej va i krokarna och ville ha lite kaffe, så strax efter 13 kom han över på kafe, han hade handlat hem fikat till oss.....MUMMA!
Så vi han dricka lite kaffe och mummsa i oss lite skorpor..... sen va det prommenixen till skolan och dagis!
Tog Pajjipojk med oss till skolan..och såfort vi såg skolan så hörde jag Noas glada lilla stämma ropa glatt och ljuvligt det underbaraste någonsin.
- MAMMA!!!!!!!! mamma mamma jag Älskar dej.

Hämtade Melwin, och vi promenerade hem och sen va det mellis dax, det blev grillad korv med varm oboý.
sen päronsoda med kakor efter!
Nu har killarna och jag plockat bort lite och ser barn tv inne i finrummet!
Barn nyheterna nu, killarna sitter och kollar med stora ögon!!!!

Planerar nu middagen.
Maria kommer hem om ett tag, hon skule handla hem grädde till kyllingen! =)
Ska bli mys att ha kvällen tillsammans!!!! Länge sen vi hade en kväll tillsammans!
Sen hoppas jag på en semla, EN GOD SEMLA!!!

Jag brukar inte tycka om semlor, men satan vad jag är sugen på det nu.....vetefasiken varför.....nått knas med mej!!! =)Är nog all denna hysterin kring att det är semeldagen idag....Fet Tisdag och allt=)

Nu ska jag tända lilla ljus, gumman hemma snart........


Älskar dej gumman..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela