Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Mello........tadaaaaaaaaaaaa!

Publicerad 2010-02-04 14:22:24 i Allmänt

Våran lilla del av sverige ska få hålla i mellofestivalen iår........det kommer bli SÅÅÅÅÅÅ roligt med att det händer här........känns roligt verkligen! Och jag jobbar!
Men men....
Vad vore en dag på mello, säkert tråkig, högljud, långtråååååkigt och.....och alldelles alldelles UNDERBAAAAAAAART!
Alltid velat vara med mello själv........en fånig drömm som säkert många delar med mej!
Skulle vilja se mello med..........men men....antar att detta är somdet är.....NÅGON dag, NÅGON dag vore det ännu bli min tur... *Blickar upp himmlen och drömmer mej bort*

Nått skoj som händer idag är att det kommer upp folk vi älskar från Stockholm....Marias familj!!!!
Faster och hennes man...
Kommer bli såååååååå mysigt, hoppas dom stannar ett tag!

Skit väder är det idag med verkligen........Det verkligen yr runt med snö.

Sen till skit nyheter, ja att min mobil blev stulen i helgen....SKIT skit och mera SKIT!
Bara arg ledsen och pisst över att det hände, ja då den va ny och fick den av Maria då jag fyllde år förra året!
Hoppas att det blir så att det ordnar sej på nåt vis... ÄNTLIGEN får Maria mej att nästa mobbe jag köper/får blir en NOKIA!
Då blir Maria NÖJD...och ja varför inte....MIn Sony Eriksons tid kanske är över!??
Och om Maria skulle ge mej en Nokia, skulle jag skratta, hoppa vara Lycklig!!!
Som en mobbe jag har nu tills vidare, med nytt nummer och med en mobil till är just nu en gammal Nokia...Så då börjar jag redan vänja mej med den.........JA redan nu börjar jag kunna iallafall skriva ett sms med den!!!
En liten hemmlis är juh att innan jag fick min första Sony Erikson, så ägde jag en Nokia och då jag fick SonyErikson mobilen, HATADE Jag den för att jag inte kunde skriva sms...HA ha ha ha!!!
Där fick du gumman lite info du inte viste! :D

Idag är det möte.......Maria hinner bara komma hem, så ska vi iväg till mötet, sen börjar jag kl 17...sen jobb tills halv tolv......
Blir massa jobb denna helgen...galet vad vi jobbar, som tur är så ska killarna till deras pappa!
Så vi kan jobba hela helgen!!!
Mycket jobb blir det, vi kommer nog inte hinna umgås eller ses....Bara springa om varandra.....
Så blir det i veckan som kommer med!
Men efter den mysiga Tisdagen vi hade denna veckan, så har man byggt upp massa KÄRLEK i lilla myshjärte delen så det räcker och blir över för veckor fram!

Nu sitter Killarna under en mysfilt inne med mej och ser på barn Tv.....Älskade små grisarna mina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela