Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Idag......

Publicerad 2010-02-01 17:05:20 i Allmänt

Fast det va snooooorigt jätte kalt idag, så va vi bara sugna jag och kilarna att göra nått tillsammans!
Så det blev att hoppa in i massa varma kläde, göra sej varm och mysig för ute va det nästan 29 minus!
Åhhhhhhhhhhhhhhhh burr burr verkligen!
Men vi skulleinte låta det kalla hålla oss inne....Så vi traskade till busskuren och väntade.....kändes som en EVIGHETS väntan!
Tesist kom bussen..........som barnen juuublade!

Inne på stan bokade vi tid för Noas skalle.....nu skulle det klippas!
SÅ om 45 minuter skulle han ha sin tid, så medans vi drev tiden så fyndade jag vinter skor till Melwin!
Sååååå sköna och varma, härligt!
Sen va det dax för Noa att trimmas!
Medans han satt i stolen, tog Melwin en Korv.....Sen då Noa va stylad klar, så fick även han en korv.....sen traskade vi till andra butiken, sen hittade jag varma utelek byxor till killarna, handlade hem Sushi och kan med bussen....Hemma och killarna va inne i 30 minuter, sen ut med dom ett tag till!

Killarna inne nu, kallt ute, snart dax för middag......

Såååååååå underbar dag har det varit idag, som jag älskar denna dagen!
Vi har det såååååååå mysigt!

Nu ska jag bara komma över att jag tydigen är såååååååå sur.........eller vad är det med mej!???
Ja inte fan är det nått fel på mej iallafall!!!!!!!!!!

/////// T

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-02-01 18:44:09

Nix pix, inget fel på dig hjärtat mitt. Men bara för att inte humöret är på topp 24 timmar per dygn så har man inget fel. Love you!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela