Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Idag godkväll................Imorgon godmorgon!

Publicerad 2010-02-24 20:57:43 i Allmänt

Idag har det varit MYS..... fick åka in med svärfar kent till jobbet idag, TACK igen för skjutsen!
Sen på jobbet, tjejerna och jag har haft fullt upp mest hela dagen, han inte med annat än laga maten, så massa saker va inte taget då de som skulle jobba kvällen kom, men det löste vi sen!
Sen åkte vi till min mamma, där satt jag Carin och Snuttan ett tag och fikade, fick kaffe och GO fika, MUMMA säger jag bara.......
Mys att sitta med blivande fru och våra mammor, bara vi ett bra tag. MYSIGT! värmde in i hjärtegropen verkligen!
Hoppas mamma gillade paketen hon fick också! =)
Då Mormor och morbror med familj kom så brassade vi vidare hem igen, så nu ät vi hos carin och kent igen och Maria lånar badet ett tag!
Så nu ska vi dricka te och äta nått kvällsfika!
Tror att det är någon form av OS ikväll också, ska nog se det med....
Imorgon är det jobb, endera buss in eller så skulle Jessica hämta upp mej innan hon åker på jobbet!
Hoppas på det sista!
Skulle kunna tänka mej en kaffe med henne på stan innan jag börjar jobba också, får se vad hon säger, eller skriver!

Idag har Maria och Carin haft en Mysdag på stan, Mummsan fylde 29 den 20/2 så nu skulle hon få handla kläder, eller det hon ville!
Så hon har KIPPIT sej och handlade tydligen ett par braxor.....Ska få se dom på henne snart!=)
HON e säkert asa snygg i dom, som i allt, ja för allt klär en gudinna.....min älskade gumma!
Nu kommer hon.... Åhhhh e det snyggt nu tro???

Svar: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VERY Nice ASS!
Tydligen hadlade hon Folsyra med....bra för allt i kroppen!
skoj att ni fick en heldag med varandra på stan....=) mys mys!
Önskar en dag med dej snart på stan, en Sushi dag med kaffe och bakelser!
Bara du och jag Snuttan! Sundsvall kanske vecka TIO!?


Nej nu är det mysdax med te och gott till!

Tack för idag..........Längtar till imorgon.......Hoppas den blir lika härlig som idag!

Saknar killarna mina, men dom kommer söndagkväll!=) LÄNGTAR!





Till dej imorgon ,Godmorgon gumman......... Älskar dej.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela