Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Dagen 14 i månaden 2

Publicerad 2010-02-15 00:45:44 i Allmänt

Ja, man jobbar och jobbar, men SÅÅÅÅ roligt har man iallafall! bara man kunde slippa att vara så förbenat tät i snoken mest alltid! BÖRJAR att bli redigt less på denna snuvan och det som hänger sej kvar i både mej och Maria.
Dryyyyyyygt som bara den är det!

Så då vaknar man snart upp i en ny vecka, har äntligen killarna hemma och det är skola och dagis för dom bägge imorgon, sen blir det massa städ för mej, är denna dagen man har öedig, så man passar på att få saker gjorda!
HAr som planer på att ta hallen, ta datarummet och sedan killarnas rum!
Maria hon har börjat med alla kläder hemma i huset, mina........ ska nog ta killarnas med..... Massa man ska kolla om dom inte kan ha längre osv!

I går va vi bjudna till Carin och Kent på middag, sov tills kl va efter 4 tror jag på em....jobbat natt kvällen innan och kollade OS lite då jag kom hem med gumman.
Men kl 18 va vi hos hennes familj, där även Maritta med man va på besök!
Blev helt underbar middag......så mumma va det!
Maria åkte på feber på kvällen, jobbigt!
Så vi skulle gå hem och sova, men blev att vi sov över nere!
MYS!
TACK för en underbar kväll med er...... härliga familjen!

Idag har jag tagit det sofft, va på jobbet Tio i 17 och kom hem strax efter 12 ikväll!

JA vad sägen man, snackade med mina syskon igår.....ja..... men vad säger man, det är inte klokt!!!
Säger inte nått, så har jag inte nått sagt heller, men vi alla tänker det och fattar inte vad vi alltid gör fel!?

Idag på alla hjärtans, så fick jag tre underbart vackra rosor av Maria....Gumman min, så vackert!
TACK!!!
Och ikväll fick jag ett kort med, gulle dej min lilla snuttan!!!

Älskar detta livet........blir lite småfanskap mellan åt, allt skit som folk lägger ner att göra som bara är idioti!!!

Ska lära av min Maria och hennes Mamma, att jag inte ska umgås med energislukare, och kippa banden HELT!
För vem mår bra av att all ens energi tappas varje gång man har med en viss eller vissa personer att göra!?
INTE jag.....och jag klipper!
Snart kipper alla, och jag behöver inte alla energi bovar, har Maria som ger mej det jag behöver, och de riktiga vännerna och familjen som ställer upp! resten i mitt bagage, kan jag klara mej strålande utan!

NU är det Marias varma famn som gäller........
tack för en härlig alla hjärtans dag gumman min!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela