Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Aldrig mera gråta av svek!!!

Publicerad 2010-02-05 10:48:10 i Allmänt

Detta med att det känns rätt....att det känns bra med den man väljer att leva med......Att det inte känns så bra som det någonsin gjort innan!!!

Ärlighet........trohet........
Att då det ringer på hennes mobil så vet jag att det är någon bra, och att hon berättar detta för mej!
Att hon inte skriver sms till folk mitt i natten, stänger inte av mobilen då hon ska till jobbet och ringer andra mednas jag sover....Kysser andra menads jag inte är i närheten, flirtar runt med andra och enbar säger att det är vänskapligt!
Bara vänner är nått jag är fasligt trött på att höra!

Vad gör en vän till mera än en vän?

Jag har gjort mina tabbar.........förnekar dom inte........
Men saker i livet leder till det andra!!!

Att ha Maria i mitt liv som är den otroligt ärliga kvinnan, som har en helt otrolig familj...detta är sådan lycka!
Vet att jag bloggat om detta innan..........och jag kan inte känna att jag varit lyckligare än jag är nu!
Att saker är ärligare, mera lika..........att detta är det bästa jag någonsin kännt innan!
Har ALDRIG gråtit i förtvivlan, över oärlighet eller svek med henne....och kommer aldrig hända heller!!
Hon kommer aldrig skada mej med ord för att hon kan, hon kommer aldrig supa och sen göra saker som hon inte mins....Hon kommer aldrig att flirta runt för att få bli sedd, det blir hon av mej!
Hon kommer inte skriva sms för att jävlas med mej eller andra!
Jag kommer inte svika henne....kommer inte kyssa någon annan, kommer inte vara otrogen eller skriva sms till andra eller till henne för att såra! sova över hos andra och lova att det "bara är vänner" fast du har dina tvivel!
Jag kommer aldrig, ALDRIG aldrig aldrig lämna dej gumman!!!

Tack för att du stannade, för att du förstod vad jag gick igenom, för att du hoppades och kämpade för mej, tillsist kom jag mej från allt jobbigt......alla svek och idiotiska val.....
Att du såg att jag bröt mej fri med dåliga val och idioti beslut, från idoti och svek.... men du såg att jag kunde mera, ville mera...
Såg mej i dej, viste vad jag kände och hur jag hade det innombords!

Tacksam över mitt liv, över min tid med de dåliga, för att kunna se detta underbara om nu händer mej.
Livet med 100% Lycka...san kärlek från bägges håll.....

LÄNGTAR tills jag ÄNTLIGEN kommer bli DIN och bara din, är din redan nu, men vill bli din på papper med.......med Kyrkan med oss.....Då vi ska bli fru till varandra, på våran dag, våran egna planerade dag!


Älskar dej Maria.......

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-02-11 22:09:52

Åhh ni eller ja du är bra för söta!!!

Ni har verkligen kämpat precis som du säger och ni är verkligen värda varandra. Tror verkligen inte man kan passa bättre med varandra än vad ni gör (nu blev det en konstig meningen men jag hoppas du förstår vad jag menar...) =)



Kommer verkligen ihåg alla resor och samtal ni gjorde/hade tiden innan det VERKLIGEN blev ni!! Ena dagen ringde hon och var hon helt förtvivlad för hon trodde aldrig att hon skulle få dig och andra dagen var hon strålande glad för hon fått ett samtal och ni hade bestämt för att träffas... Haha sötnosar!!



Hoppas jag får komma på eran dag iallafall!! ;-)

Kramar i mängder

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela