Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Vill bara ha en av henne!!!

Publicerad 2009-05-05 16:27:45 i Allmänt

Hittat en UNDERBAR konstärinna...........
BARA föll för hennes målningar då jag först såg dom i tv, och föll hårdare då jag sett dom i tidning...
FÖLL hårdast då jag såg en riktigt tavla LIVE.......
Det va kärlek, det va underbart och jag skulle mera än GÄRNA ha en av hennes verk i mitt sovrum, i hallen, i finrummet.....I barnens rum....JA överallt!!!!

Jag gillar hennes tavlor, eller jag ÄLSKAR dom.......



                                     Mammarosa heter hon......

                                     http://www.mammarosa.se/

DET är en LYCKA att se hennes tavlor....älskar färgerna, formen, kvinnan i dess rena form och i dess nakenhet!!!
Kroppen är så OTROLIGT vacker och hon gör den vacker i hennes målningar ut i det YTTERSTA!!!!

Jag har en drömm........såg en av hennes tavlor live, och föll HÅRT som sagt......en bild som inte kan beskrivas...
bara bilden skälv av den målningen kan försöka förklara hur fin den är.....
Comfort heter den.......
Vacker!!!!

Drömmen är att ha en tavla av henne då det är två kvinnor som sitter såhära kärleksfullt mot varandra....
Eller en bakom den andra och håller hårt i henne!
En bild som kan vara lik mej och Maria....Skulle vilja ha den åvan sängen!!!!

Skulle DÖ för en sådan tavla av henne!!!

Ska ta mej modet till fånga och skriva ett mail till henne, kolla om hon skulle förverkliga min drömm......
Annars tills dess ska jag spara pengar till att köpa en av hennes tavlor som jag såg....
TIlls dess har jag mina vykort som jag ramat in och kollar på mej LOVE varje dag....

Mammarosa, jag ÄLSKAR dina tavlor.......

Fortsätt måla för världens skull, VI behöver dej!!!!
Eller rättelse på det, JAG behöver dej!

Ps: Hoppas att det va ok att jag tog bilder från din sida och la upp dom på min blogg.....

Bilderna är tagna från http://www.mammarosa.se/konsten.htm


 

Kommentarer

Postat av: Anonym lesbian

Publicerad 2009-05-06 00:35:25

Dom e ju rosa ;)

Postat av: mammarosa

Publicerad 2009-11-12 22:33:08

Helt OK!

Tack för alla underbara komplimanger!

Kram! Rosa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela