Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

OJ vilken vecka!!!!!

Publicerad 2009-05-04 22:15:39 i Allmänt

Det är inte KLOKT va jag har hafft en vecka som varit FULLT av skoj, lek mys och ja mera MYS!!!!

Tråkigt men som det är så åkte ÄLSKADE killarna mina på måndag kväll!


Moster maria med kille och barnen kom på måndag, barnen lekte och det va riktigt mys att ha dom här ett tag...
SÅ otroligt tacksamt då hon kommer förbi och bara hällsar på, nått som inte hände så många gr då jag bodde i byn!
Sen kom marias Vän över och kollade in huset!
Ska bjuda in henne mera, ALLTID roligt med marias vänner,då dom kommer på besök!

Kl 16,30 ca hämtade pappas nya dam barnen och dom brassade iväg, JOBBIGT men jag gör det ändå!
SAKNAR killarna så man håååååååller på krevera, men men, dom kommer tillbax, och det är ÄNNU mina barn, ÄNNDÅ jag som fött dom, burit dom osv osv!
KAN inte vara med dom alltid, det kommer en dag då dom blir stora och jag inte kommer ha dom alltid heller, då det är sambos, egna barn och jobb!
SÅ detta är en vane sak....nått alla mammor kommer få känna på i framtiden....jag lite tidigare bara!!!

Sen på tisdag vaknade vi och det va dax att göra sej klar för tisdagens jobb!
Skulle på spelning...Ja ett jobb gigg....!!!
Blir inhyrt av ett företag som håller i Karaoke , och ett musikspel som heter Låt det Låta! Där det fungerar som Så ska det låta!
Företag hyr in allt, och jag leder det!
SKIT roligt!


(Jag spexar lite för gumman.........)



Åkte ner till Högakusten bron och in på hotellet!

Tisdag natt till Onsdag sov vi över hos Svärmor Carin....Svärfar Kent jobbade natten och hon ville inte sova skälv, då åkte vi till det huset med hundarna och sov över, va JÄTTE mys!
Sov på madrass på golvet, med härliga täcken(Eller TÄCKE, då det bara vaett, VI delade, BARA massa MYS!)

Onsdag blev det stan, det blev systemet, det blev handla lite till altan, det blev en fika hemma igen(ÄRLIGT talat så minns jag fan inte vad jag gjorde ALLS på Onsdagen, hela den dagen är som borta ut min skalle, försöker komma på men minns bara småsaker!!!! NÅGOT jävla IRRI!!!!! HUR i H-vete kan en HEL dag bara försvinna!???)

Torsdagen vaknade vi hemma hos Carin igen, det va frulle, sen stan för massa saker.....IGEN!
Vi åkte hem och fixade på Altan, städa, gno och SLITA mera......TVUNGNA att åka och köpa en Lampa...eller en Ljuskanderlabel och hänga över bordet där ute.....SÅÅÅÅÅ jävla fint blev det iallafall!!!!
JA JAG FICK ÄVEN GÅ PÅ LOPPIS!!!!!!(För alla som känner mej bara ÄLSKAR jag loppis, och alla som känner Maria vet att hon HATAR det dom PESTEN....Så den loppis färden va stor för mej ska jag säga!!!)
Jag va NÖJD över köpet som bara gick på 20 kr.....


(Jag kommer ut från Loppis, GLADARE än gladast, och ser maria SURARE än surast i bilen.....TA kort på mej och se ÄCKLAD ut.....)

Sista April va med Gumman på Altanen som va SÅÅÅÅÅ fin!!!!
Syster Maria med Barn och gubbe kom förbi, sen på kvällen km Malin och Eva och Förgylde våran kväll!!!
DOM e så MYSIGA!
ME love them!



Fredag iväg med ALLT i en bil......BRUMMA ner till Timrå....Sova i en Underbar sommarstuga med gumman......

Skriver mera om vad lördagen hadde för planer....
NU IDS jag fasiken inte mera....Slääääänga mej i en soffa, Kläav mej kläderna......BARA mysa!!!

Syster Maria kommer imorgon med Barnen och vi ska mysa......äta en Lunch, leka......
TROR jag ska sätta barn och syster i slaveriarbete.......JA kratta lite;)


ja men då tackar jag för min blogger stund....NU e det en snart NAKEN Thera som ska tassa mot soffan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela