Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Mår BLÄÄÄÄÄÄÄÄK!

Publicerad 2009-05-19 19:40:48 i Allmänt

Vet inte vad det är rikigt, men kroppen är bara AJ aj i och jag har som ont i leder, skalle, och kroppen bara!
Känner mej bara jätte BLÄÄÄÄK och UÄÄÄÄH!!!!
Har mina underbara killar hemma denna veckan oxå och känns inte vidare skoj heller d att jag inte mår till mina hundra% super bra!!!!
Bara det får mej att bli deppig!

TUR att maria finns........

Åh som hon ställer upp på mej, hon har just nu tagit med dom till hennes mamma och pappa där vi lånar tvättmaskinen(Då vi inte har någon ännu i huset)
Så det är lite lugnare i huset just nu!

Imorgon börjar HEVETTES veckan oxå......Ska bli skoj OXÅ!
Har längtat som bara den efter dessa jobb dagar och möjligheter, men inte skoj att jobba då jag inte mår BRAAAAAAAAAAAAA!

Maria ska oxå jobba, men hon ska rycka in på lördagen, så vi hoppas at det går bra med barnen då.....Att det finns någon vänlig själ som kan ställa upp!!
Ska kolla med deras far igen, kanske dom kan ha killarna då bara då vi ska jobba....Vet att han har massa saker med, men man kan alltid kolla!!
Jag och Maria BEHÖVER jobba!

Firmafest på torsdag oxå, och har lovat att quiza för pesonalen som jobbat på Harrys, så det ska jag göra oxå!
Hoppas det blir mys oxå! Inte bara jobb;)
Sen jobba hela fredags dagen och sen kvällen på harrys!!!
Åhhhh kommer vara SLUTKÖRD på söndag!!!!
Eller måndag kväll då barnen ska till deras pappa!!!

SKA tamejtusan bara ligga i Marias famn hela Tisdagen.......leva på hennes pussar och kramar HELA långa dagen!
OCh om någon känner för att kommaförbi huset med föda, GÖR det!
En kopp kaffe och lunch, middag och kvällsfika......
FÖR maria ska inte lämna min sida i sängen på HELA långa dagen, så tjansen att vi svälter är stor!!!

MINA vänner......HJÄÄÄÄLP oss!!!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2009-05-20 08:43:41

Hört talas om att det finns firmor som kör ut mat?! Vi kan ju kolla med dem, eller använda presentkortet du vann åt oss så vi får mat i brevlådan om inte annat. Tycker definitivt vi ska ligga och tokkramas!!! =)



PUSS GUMMAN!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela