Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Lika barn lekar BÄST!

Publicerad 2009-05-11 10:24:49 i Allmänt

Igår va en underbart härlig dag, där det visar sej hur ROLIGT man kan ha då man åker på lekparken för att låta kusinerna leka av sej med varandra!

Fick ett sms på morgonen där syster Maria ville träffas på stan i den stora lekparken, hon hadde fika och ville umgås...
Satte oss med vovvsingar och barn i bilen och åkte iväg, hittade en bra och skuggig platts för bilen att stå i (Just så att hundarna skulle ha det bra!) och killarna och vi sprang till lekparken där moster med man satt i solen och mös i varandras famnar och sågut att ha det så MYS med varandra....(Sötisar.).

Barnen försvan rätt fort ut bland banhavet och alla föräldrar........parkbänkar, fikaplattser...........
Vi satte oss med moster med man och drack en kopp kaffe......LOVELY!!!!

Efter ett tag blev den stora roooooooliga gungan ledig, ja den som ser ut som en gunbräda, fast kan snurra runt och upp och ja den är bara SKOJIG!
Och JA,  jag bara ÄLSKAR karuseller, jag vill alltid åka och ja, jag har barnasinnet kvar, MEN hallå, jag är bara 28 år, KLART att man ännu vill leka, INTE bara hantera räkningar och diska och städa....JAG vill fan leka och busa jag OXÅ!!!!

OCH sagt och gjort, kollade på Maria, sa att nu är gungan ledig....sen SPRANG vi iväg.....
HA ha ha ha hoppas verkligen att vi inte slängde omkull några oskyldiga småbarn på våran lilla färd!!!
Kan nästan se en liten söt unge hamna ivägen och flyga som en kägla...ha ha ha FY va elakt!!!

Sen satt vi där, skrattade, snurrade, upp och ner, RUNT och runt och runt....
Syster Marias kille kom med kameran för att fota, Så bildbevis mina vänner, JA det finns!!!!Kommer upp innom en snar framtid!!!!!

Efter ett tag va det dax att åka vidare, vi skulle med barnen till gummans föräldrars sommarstuga, så vi brassade dit......såg roliga fåglar på vägen dit oxå, tofsvippor......SÖTA som bara den!=)

Underbart vackert i stugan......det va vitsippor överallt och det såg ut som skogen där Ronja Rövardotter sprang runt och hadde vårskrik........
Och det va ungefär så jag kände oxå!!!
Barnen sprang runt, inte bilar på MIL inärheten......vattnet va underbart vackert, skogen,vattnet och hadde maria vid min sida....
skrattande barn........
JA det va en liten stund av totatl upprymdhet, lugn, sinnesro............och ville samtidigt bara göra ett sånt GLÄDJE SKRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK som Ronja gör....

Idag ska killarna hem till pappa...Kommer åka med dom mot honnom runt 13 tiden idag......Ska passa på att göra lite ärenden i byn då man ändå är där, sen bär det av mot staden och ska bara slappa i huset sen då Maria jobbar kvällen!!!

Ska krubba frulle nu med fru sötnöt, som idag väkte mej med en helkrops masage......
Fötter. vader, lår, rumpa rygg, armar, händer fingrar och nacke.....
Vaknade rätt så skönt.......


GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD morgon på er andra oxå.......
Hoppas ni vaknat lika bra som jag.....

/Thera Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela