Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Godmorgon......

Publicerad 2009-05-12 07:24:43 i Allmänt

Då har man vaknat på första dagen på veckan utan barnen, och det är som då man va liten och gick i skolan.......
Man va trött som en GRIS på vardagarna då man skulle till skolan, LITERVIS med sömngrus i ögonen och en PLÅGA att vakna , kliva upp trängas med alla syskon och mamma pappa.....Sen gå i alla väder till skolan......

Sen på helgen, ja tront på fan att man vaknade INNAN tuppen och inte kunde somna om........

Sammasak idag, NU då jag inte behöver kliva upp riiiiiiiiiiiktigt ännu, så pluppar ögonen upp och jag har spring i benen.....
Kan bero på att jag sovit som en prinsessa på så små lätta måln........

Idag efter 08.00 kommer LINDA hit oxå............JEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!Känner mej som ett barn där oxå, som om jag väntar på jultomten...FAST bättre!!
Tomten kommer en gång om året, LINDA har jag fan igenom allt lite oftare än så!!!
Ska se vad vi hittar på idag.......Vi kan smita iväg på stan max två timmar......SE om vi tar oss en Lunch på kina, HADDE fan inte varit galet fel eller äckligt!

Igår va en underbar dag.....FAST jag lämnade ifrån mej "the boys"!
Åkte till byn, åt mys lunch med barnen, maria åt en glass..... (Värre än barnen.....hi hi hi)
Åkte sen till huset, kollade på kissemjauer bässisar....SÅÅÅ söta!
Blev lite ledsen att alla kisseungarna smilla hadde dog!
JÄVLA tur att smilla lever iallafall......TUR i oturen!

Iallafall, sen åkte vi till lägenheten.....
Sen hem till huset, maria åkte på jobbet sen kl 15.
Strax efter detta kom Syster Maria med barn och man.......Åkte till Gullviks Havbad!
Och DÄR snackar vi barn minnen......Underbart! Fick tamejtusan TÅRAR i ögonen.......Så Vackert!
Grillade......Och mös i MASSOR, härligt att mysa med syster och syster barnen!

Hemskjutsad blev jag........Va hemma ett tag, kollade in en serie (GAAAAAAAAAAAAAAAAAA så bra)
Sen kom ÄLSKADE Eva och Malin över....FAST maria va på jobbet ville dom ÄNDÅ umgås med mej!
Även där blev jag bara såååååå glad!
Bjöd på kaffe, snackade om hur SKOJ vi ska ha i sommar, och tills dess oxå
MALIN och EVA tac för visiten........Ni e så söta!!!!
Priden SNART kommer VI!!!!! (IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII FAN va ROLIGT)!

Nej nu är det upp, fixa frulle....sen plocka lite...Linda kommer snart skulle jag tro oxå.....

GOD morgon på er alla.......

/Thera Therese

Kommentarer

Postat av: Zara

Publicerad 2009-05-12 09:14:46

Tack för ditt inlägg :)

Jo, det är tungt,det märkte du säkert på din syster..

Jag kommer ihåg nu att dom kom för tidigt..

hoppas du såg min kommentar för några månader sedan om hur jäkla snygg du blivit alltså!! Herregud alltså!!!



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela