Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Dom är ju ROOOOOOSA!!!!!

Publicerad 2009-05-06 08:04:44 i Allmänt

Maria på jobbet idag, jag hemma med Killarna och bara myser till MAX!!!!
Noa sötpropp sitter i soffan efter han ätit frukost, och Melwin va tröttis idag och sover ännu!
Tänker låta han sova tills han vaknar skälv, Noa brukar vara snabb annars att väcka han då han vaknar innan alla gr!

Många saker på skallen idag!!!!

Många jobbiga saker, som säkert kommer bli bra,men tills det är löst är det en orsak till SKALLEBANG och magsår!
Hoppas verkligen det är över snart och löst till det bästa!!!

Igår va Moster maria här med killarna.....det va mys lek och massa liv!!!Dom fick äta min hemma paj....MUMMA säger jag bara.....
Sen kom jessica med barnen hennes, vi åt middag ihop sen va det sent.....Hon åkte hem och lämnade barrnen för nattning med pappa Lars, och jag nannade mina go gubbar!!!
Sen kom Jessica förbi igen och vi såg film tills maria kom från jobbet 21....
blev en serie stund med L word (en serie jag hört jag BRA måste se.....OK ok tänker jag, letts DO it)
Och jag behöver inte ångra mej känns det som......

DET är massa rosa överallt på den serien.....
"Ohhhhhhhhhhhhhh dom e ROSA!!!"


Nej nu ska jag ringa till kommunen igen, Hoppas att det inte är en fitta(Opps jag skrev vist dedära)igen som svarar...
Råkade ut för en sur TANT( läs KÄRRING) när jag ringde sist........
Som totalt inte skulle jobbat med folk eller fä....
Iallafall verkade hon vaknat på totalt fel sida....
Jobbigt bara att allt ska bara så knas nu, som om jag behöver det NU!!! Nog tufft ändå, behöver inte ha en knas tans på växeln då OXÅ!!!!

Hoppas det går bra ÄNDÅ nudåh!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela