Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Värme......och massa sol!!!

Publicerad 2009-06-23 14:24:15 i Allmänt

JA då va det tisdags dagen och jag har smygit in från solen ute på gräset för att smyga till ett blogginlägg.....det är lite synd och SKAM att jag sitter inne då det är såååå underbart väder ute idag, men satan, lite sofft i skuggan med vovvarna borde jag få utan att få dåligt samvete...eller!???

Idag fylle kära storasyster år....så jag grattar henne till födelsedagen idag, och tackar för allt fika och mys vi hadde tillsammans med er hemma i lyan igår....
OCH tack för i lördags......PÅ våran Sushi tajms kväll!!!!

Många skratt blev det, då vi alla spelade twister, med lite berusade ben......Då vi fyllehoppade i studsmattan ute på gården och spelade bokia(Hur man nu stavar det)
Vi va nog alla lite trötta då vi va vakna alla rätt sent på midsommar fredagen, men skoj hade vi som bara den...:
TACK till tusen för att ni kom.....ÄLSKAR er!!!
Sen fotade syster och Stefan RÄTT så bra på twister spelet, på hoppningen i mattan och massa annat också....så bilder på detta kommer snart hoppas jag!!
SYSTER du får maila över dom snart tycker jag!=)

Barnen är ute hos pappa denna veckan, och det är lite tyst hemma i huset då dom inte är hemma och lekar, hoppar och tjivas med varandra!!!!
MEN jag vet att dom har det bra med pappa och Malin just nu då dom är ute på liten dagstripp till Ulv ön!

Måste passa på att tacka MARIA, min älskade underbara tjej som bara har varit underbar mot och med mej denna helgen.........Som ordnat med allt mys....som bara varit den UNDERBARA härliga lilla spjuvlen som hon just är....
TACK för att du är den lugna och harmoniska av oss, och ser saker på så fina sätt........
Som aldrig i onödan brusar upp, som aldrig svinar....som alltid blir fnissig, kramig och myssjuk då hon väl dricker dryck med alkoholhalter i.
Den jag kan lita på att gå ut med mej, hon som sertill att inte någon skulle såra mej eller göra mej nått ont.....
MARA jag älskar dej, och önskade att du ibland kunde läsa mina tankar, då jag tittar och tänker på dej.....
HUR otroligt lycklig du gör mej......Vi passar verkligen ihop på alla sätt och vis!!!
Bara vi kommer över alla våra misstag vi gjort och fått erfara innan vi hittade varandra, det dära bagaget som så många gånger förstör för oss....
ALLA gamla skit saker som inte ska beröra oss....det fina vi har!!!

JAG ÄLSKAR dej Maria....."Carin Maria Näslund"......en dag ska vi äta champinjoner två gånger! ;)!!!!!

Nej nu ska jag nog ta och koka lite ris.......och sen ska jag kolla lite mail.......SEN kolla om NÅGON vänlig själ vill träffa mej idag för en glass på stan...eller en kopp Java!!!!!ELLER DÄGGE!!!!! GOTTIS!!!!!!
NÅGON?????

/Thera Therese

Kommentarer

Postat av: inteutanmindotter

Publicerad 2009-06-23 20:35:07

GAAH! Åh så skoj med twister! =)

Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela