Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Helvettes natten!!!

Publicerad 2009-06-30 18:34:16 i Allmänt

Vet inte om jag har sugen att blogga nått just nu...men nått borde jag slänga in......

Vet inte vad jag ska skriva heller.........känns som om man bara vill blockera sådana saker som hänt, och hur ILLA det kunde gått...och att det som nu redan hände va fan illa nog!!!Skulle jag stannat med syster på hamnen?
Skulle jag stannat på Olles?
Eller skulle jag gått en annan väg till bilen???

Skulle jag ha slagits mera?
Skulle jag ha skrikigt högre?

Jag tror jag reagerade som de flesta kvinnor skulle gjort, först tanken att -NEJ detta händer fan INTE mej!!!!
Sen då jag väl kom upp från marken, så sprang jag och gömde mej....bara satt i ett hörn, och satt där bra länge, ville inte att han skulle komma efter.....tänkte om detta verkligen hände.....
Och mobilen va död.......fanns inte en gnutta batteri kvar i den....ARG på att jag bara har en gammal mobil som gjorde att jag inte kunde ringa efter hjälp då jag satt och gömde mej......

Tiden gick......visste att Maria va och letade mej inne i stan, för hon skulle hämta mej utanför statt.....och förstod att hon endera va arg eller orolig....för om hon trodde jag farit på någon fest......???
Tankarna RUSADE inom mej....ledsen.....PANIK.......

Började gå.....men gick hemåt, för tänk om han fanns därute, och skulle försöka igen.....eller döda mej denna gången!!!

Gick hem.....folk cyklade förbi..men va för rädd att be om hjälp.....för fokuserad på att bara komma hem till laddaren inne i huset och ringa Maria......
Kl blev senare och senare, för det är en bit hem.........

Väl hemma på min gata inne i stan, sprang jag sista biten......fast jag hade ONT i hela kroppen!!!
Ingen hemma.......
Och innan mobilen fått nog med lite ström för att kunna slås på igen, tog det en EVIGHET!!!!!

Ringde sen......inte något svar.......ringde igen......inget svar......ringde igen.......igen...igen.....
En röst inom mej SKREK - MEN SVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARA för helvette.......men hörde att det inte va en tanke......jag skrek...jag skrek, och skrek...........så rädd........så jävla rädd!!!
Då hon svarade........frågade hon vars jag va......
Svarade i panik hemma.......- bra. sa hon, -jag kommer hem nu och la på luren....
- NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!Lämna mej inte.....lämna mej inte.....

Ringde Pappa............inte nått svar.....kände att fast jag va 28 år ville jag ha pappa....ville höra pappas röst!!!

Fick ett sms av Malin, att dom sökte oss, och sen ringde hon.....PANIK hade jag....Maria kom hem och jag låg som förstenad på golvet, ville att hon bara skulle hålla om mej, lyfta upp mej och hjälpa mej därifrån........rädda mej, hålla mej säker...........ALDRIG mera släppa mej!!!

Försökte förklara för henne, men hon förstod inte vad jag sa, skrek, grät fram.............tårarna rann, och jag kunde inte andas!!!Fick inte någon luft!!!!

Efter en timme så kom Polisen...............Maria ringde dom......en anmälan är gjord!!!

En man 180 lång ca........ca 100 kilo........blond, blåa ögon.......ca 35/40 år!
Svarta byxliknande kort byxor.....blå/svart/mörkblå aktig tröja.......lät som om han kom från området......

Ville inte somna den natten.......vaknade i panik efter bara någon minut av sömn........Vaknade en gång av att det kliade i håret, kollade på kudden och hadde kryp på kudden sen jag låg på marken, löv gräs....
Sprang och durchade!!Grinade!!
Blå på vänster hand......revbenen på vänster också........små blåmärken på lår och sidan magen!

Trodde ALDRIG att jag skulle behöva uppleva detta..........

/ Thera Therese

Kommentarer

Postat av: ok

Publicerad 2009-06-30 20:30:05

Hahaha

Postat av: Pauline

Publicerad 2009-07-01 05:55:46

Tänker på dig! Kram

Postat av: Petra (Es3A)

Publicerad 2009-07-01 20:22:06

Men, älskade vän!!! Åh så jag känner med dig!!! Vilka JÄVLA (ursäkta) IDIOTER det finns...en rejäl kastrering är vad jag föreslår!

Hoppas du får all hjälp du behöver!

Du finns i mina tankar!

Massor av stärkande kramar från mig!!!

Postat av: Kut Gravlaxfis

Publicerad 2009-07-07 09:02:47

Eh...dom som vet vem du är vet ju mycket väl att du är mytoman...

Det har ju inte stått en stavelse i Allehanda om nån våldtäkt, och det gör det om man polisanmäler våldtäkten, för det har du väl gjort...? Nähä...kunde tänka mig det. Som sagt, mytoman...

Att du bara orkar...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela