Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Upp som en sol och ner som en.........

Publicerad 2009-06-16 18:35:03 i Allmänt

Tänk vad humöret kan variera från dag till dag, allt från lycka till gråt på samma sekund!
Det är inte klokt vad man kan vara instabil lite nu och då.....
Det BÄSTA är ändå att jag är något medveten om detta, så jag antar att jag ska försöka göra bättre och göra om!!!

Men även solen har fläckar och inte alltid är så fin som det borde vara!!!!!

Idag är jag och GOOOOOOOOOOOO killarna hemma........dom har varit ute och hoppat i hoppmattan dom fick förra gången dom bodde hemma hos oss!
Sen har det varit lunch mys, två filmer i soffan och många MÅNGA kramar till MEJ......
Åhhhhhhh Noa har blivit såååååå duktig på att säga "S" sen han åkte sist....SÅÅÅÅÅ han växer från vecka till vecka, man märker tamejtusan nya saker från vecka till vecka!!!
BARA bra saker!!!

Är sååååå IMPAD av killarna mina, hur otroligt duktiga dom är........så fina barn har jag, dom hör efter på mej och andra vuxna, dom är artiga och försöker verkligen med allt för att bli bra killar varje dag!!
Sen vist är det små skit saker också, småbråk och elakheter killarna emellan, men det hör till, TUSAN dom är 6 och 5 år snart, KLART som FASIKEN att dom ska bråka lite då med!!!
Hade dom inte gjort det hade jag baskemej varit orolig för dom!!!

Hände en liten skoj sak idag med, eller skoj och skoj, mest fundersam över hur det ligger till?!!!!!?
Och undrar lite smått när det ska bli att det blir bättre, OM det någonsin skulle bli det!!!?

Mina tankar går även idag rätt mycket till min kära mamma och hennes sambo och fästman Patrik....
Då han sitter på sjukhuset och vakar över sin sjuka cancer döende mamma!
Finner inte några ord till hur mycket jag tänker och lider med er......Styrkekramar och jag älskar er!!!

Så är det tisdag, och det är inte många dagar kvar till midsommarens glada stund....
Min och Marias första midsommar tillsammans, och vi har killarna=)
Vet inte vad vi ska hitta på för nått, om det bli att bara ha mys vi våran lilla familj, första sommaren tillsammans då vi får göra vad vi vill och hur vi vill.......
Om vi ska grilla efter att vi åkt och kollat på sång och dans, KLART som attan att killarna ska få göra fiskedam och dansa "Smågrodorna"

Binda blomsterkransar ska jag göra iallafall......

Nej nu ska jag kolla till maten inne i köket som nu börjar dofta underbart gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela