Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

TACK underbara vänner

Publicerad 2009-06-05 13:02:22 i Allmänt

Måste bara passa på att skriva till underbara vänner som ställer upp på mej och barnen!

Igår ställde Malin och Eva upp på att passa killarna och natta dom från kl 19 och fram tills jag kom hem igen kl 23.00
Killarna sov så gott och det hadde gått prima!
JAG blir sååååååååååååååååååå jävla glad och tacksam över att killarna sköter sej och att det finns de som kan ställa upp och passa dom då man inte kan vara hemma någon timme!
TACK TACK TACK!!!!!

Vill skriva till UNDERBARA "Faster Kurt" också för att hon ikväll ska ha killarna hos henne, det blir från kl 17.00 ca ikväll till samma tid imorgon då Moster Maria då ska ha dom en natt till söndagen då sen pappa ska hämta dom!

UNDERBARA vänner.....Underbaraste man kan ha!

De vännerna man alltid kan lita på de som alltid funnits där för mej och mina barn, i alla väder, genom Eld och Vatten......Igenom bilfärder, umeå kvällar. Hårdrocks sjungande vinande Irich kvällar, soliga dagar på trappen
Grillkvällar, familjedagar med alla barnen, lagar roliga maträtter ihop, DE vännerna man är glad att ha vid sin sida igenom ALLT!!!!!.......de jag inte skule klarat av livet utan!!!
DE Som jag vårdar och ÄLSKAR höggt och innerligt!!

Familjen som ställer upp, Mostrar och den familjen som finns hemma för dom.Älskar ER......
TACK för att ni funnist till för mej från den dagen jag föddes och dagen ni kom till våran familj.
 
Den nya familjen som finns till för mej och barnen,de som öppnat sina armar för oss, ger kärlek  till killarna och leker med dom och älskar killarna otroligt mycket.
Som ser mej som mej och acepterar detta........gett mej ett av de dyrbaraste gåvorna dom äger och litar på att jag ska tahand om henne, ge henne en fin framtid, ett liv med ring på sitt finger och barn.

De nya vännerna som är underbara och ger glädje och värme till mej och Maria!
Som klärut sej till roliga killar och ger paket med blommor på.....
DE som fnissar med oss i trollhängande bröst......Handlar frukost åt oss mitt på dagen och leker med hundarna ute i vatten och bara finns till!
Gudmödrarna........
De vännerna vi vill ha kvar.........på Pride, på pink..............ja tammetusan ALLT!
............................DOM är rosa..........................

Tack alla som jag har runt mej, de vänner, den familj som jag håller mej nära.....

/ Therese

Kommentarer

Postat av: Mamma Carin

Publicerad 2009-06-12 14:37:15

Jag tror jag börjar gråta, så vackert du skriver.

Vi kan ju inte annat än tycka om dej.Du tar ju faktiskt hand om "vår" Maria, sen är du ju så gullig mot oss.

BAMSEKRAMAR Carin o Kent

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela