Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

!!!Sushi, sushi sushi och mera Sushi!!!

Publicerad 2009-06-20 14:16:59 i Allmänt

JA FINALY är det dax att laga och mumma i sej lite sushi....

Ska snart ta fram Laxen som ligger i frysen nu, den har legat där i tre dygn idag och ska vara fri från alla bakterier!!!
Har handlat in allt som ska tas fram och användas till detta under....och kan jag säga mera än att jag LÄNGTAR Som en "GNU" (Som jessica såååå underbart brukar skriva)

Melwin och Noa dom längtar som attans till att Kusinerna ska komma hit, Melwin kom just och strök på min arm och sa att han höll på LÄNGTA ihjäl sej efter dom.....
Sen va det ett litet pip om atthan va hungrig också, så ska till att ordna lite krubb till go killarna mina......det är inte meningen att dom ska gå hungriga nu då vi har massa gottis i kylen......
Ikväll kommer dom nog inte få äta Sushi heller!

S blir korv med bröd till dom och lite annat mumma!
Skulle ha fått ordna någon bra dvd till dom oxå, någon film som dom inte sett ännu....blir mera spensande då lixom!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Åhhhh nu kurrar min mage efter SUSHI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ska snart in i köket och kolla hur riset ska kokas........det ska hinna svalna och klibba till sej tills efter 18...
Ha ha ha snålvattnet riner verkligen till i munnen på mej nu!!!
MEN gud vad jag MALER På om detta...HA ha ha ha! FÖRLÅT!!!!

Till er som är  inne och läser bloggen idag hoppas jag att ni hadde en SUPER dag igår......och att ni inte är för BAKIS idag!!!!

KRAAAAMEN på er...
/There Therese med familj!

(Vi ha sushi osså...ja ling, LING..... ling ling till oss åsså......på nitton flemtiflem flörthi...Tack så myckleeeeeeeeeeeee)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela