Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Lite "Fuck you" på Midsommar!!!

Publicerad 2009-06-19 13:30:48 i Allmänt

Satt med Maria i en taxi på väg till Umeå för någon månad sen för att åka på utbildning.....
Då vi sitter med 5 st till som ska på denna kurs och sova över på hotell och ha mys en helg....Och se Mello finalen=)
JA, det kunde inte bli bättre!!!
Då vi sitter i taxin så har vi så klart radion på, då denna låten kommer igång och alla vi börjar nynna med, det är en bra låt....en med ett skönt sväng!!!
DÅ en av grabbarna fryser till efter ett tag och säger.....

- Men.......säger hon fack you??

JAAAAAAAAAAAAA tänker jag, därför jag gillar låten......

SÅ Morgan,  ja hon säger fuck you!=)

Så här har ni......här har ni lite Fuck you.......till alla DIOTER ni känner.....BE dom lystna på denna låten och säg att dom ska dra dit pepparen växer!!!

(Och alla vi som va på utbildningen.....FAN vi måste försöka ses snart igen vi från området iallafall!!!)

 

Look inside, look inside your tiny mind
and look a bit harder
cause we're so uninspired
so sick and tired
of all the hatred you harbor
so you say it's not okay to be gay
well I think you're just evil
you're just some racist who can't tie my laces
you're point of view is not legal

Fuck you, fuck you very very much
cause we hate what you do
and we hate your whole crew
so please don't stay in touch
fuck you, fuck you very very much
cause your words don't translate
and it's getting quite late
so please don't stay in touch

do you get, do you get a little kick out of being small-minded?
you want to be like your father
it's approval you're after
well that's not how you'll find it
do you, do you really enjoy living a life that's so hateful
cause there's a hole where your soul should be
you're losing control of it
and it's really distasteful

Fuck you, fuck you very very much
cause we hate what you do
and we hate your whole crew
so please don't stay in touch
fuck you, fuck you very very much
cause your words don't translate
and it's getting quite late
so please don't stay in touch


Look inside, look inside your tiny mind
and look a bit harder
cause we're so uninspired
so sick and tired
of all the hatred you harbor

Fuck you, fuck you very very much
cause we hate what you do
and we hate your whole crew
so please don't stay in touch
fuck you, fuck you very very much
cause your words don't translate
and it's getting quite late
so please don't stay in touch

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela