Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Helg igen!

Publicerad 2009-06-05 12:35:44 i Allmänt

JA men då va återigen fredags dagen kommen och man sitter i ett lite pissigare väder än va det var förra helgen, men man kan inte alltid ha strålande sol och brännor på kroppen=)
SÅ man infinner sej i att det är lite kallare och får låta huden vila tills det blir bättre väder igen!
Tror att solen kommer att komma till mitten av veckan igen, eller mot torsdagen iallafall!
Får passa på att vara ute den dagen då! kratta och klippa lite gräs, måste juh lära mej någon JÄVLA gång hur en gräsklippare fungerar!
SÅ man kan göra någon nytta!!!

JA i helgen ska killarna mammas vara ute hos först "faster kurt" dvs Jessica med familj, sen på lördag ska dom till moster Maria med familj!
sen söndag så ska pappa med familj hämta upp dom.
Så det blir mina sista timmar med dom nu idag tills nästa måndag!

Men ska jag vara ärlig så kommer det bli skönt att vara ensammen några dagar, känner mej på pissigt humör och jag har inte ork, som om min kropp bara vill vila.
JA mentalt vila iallafall!
Kommer sakna killarna ÄNDÅ om fan redan ikväll och kommer hinna sakna dom MERA innan jag får hem dom igen nästa måndag em!
Åhhhhhhhhhhh mammas små gos killar!!

Är så tacksam över att jag får göra det, vet många som inte alls har någon avlastning i mamma arbetet eller i hushållet eller ja i övrigt ALLT annat i vardagen!
Det ska göras, och det finns inte någon som hjälper dom till det, så bara att KAVLA upp ärmen på tröjan och DO IT skälv!
SÅ jag har tu, jag har verkligen tur, och jag vet att mina killar har det bra oxå då dom inte är med mej!
Elle det är det jag hoppas och ber om.......OCH tror nog att så är fallet oxå!

Åker mot sundsvall ikväll, ska jobba med Maria imorgon...
Sen blir det att vara i stugan och sen hem till måndagen!
Se vad som hinner hända i stugan! nått fanskap säkert.

Denna vecka har killaran fått en hoppmatta ute på gården oxå!
Det är fan underbart att veta att dom lekar med varandra i den och bara har skoj, sen kan det SÅKLART bli bråk med, MEN det är batn vi pratar om, KLART det blir bråk!
DET blir det ALLTID.......
Det är tjaffs om småsaker och om inte nått.......JOBBIGT OCH JAG lider med dom!
minns hur det va med mej och alla mina syskon!
4 st att bråka med, och tjaffsa med!

Nej nu ska jag ta och gossa killarna, sen ska det bli att jag ska prata med dom att dom ska höraefter på "faster Kurt" och att då hon säger att det är natti natt så ska dom nanna och att dom ska vara snäll med katten Brynolf, Lovisa och Loa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela