Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Helg igen, med öl och TEQUILA!!!

Publicerad 2009-06-12 16:05:10 i Allmänt

Inte alla dagar man får finfrämmande av syster Nillifer....
Men ikväll smäller det till och vi ska möta upp henne på stan, sen köpa någon flarra öl!
Hoppas på grillning ikväll...eller nått gottis ner i magen förutom öl!PIZZA?

Ska ta en dag med mera tid och blogga ner lite mera vad som händer och fötter i livet!
Lite bilder ska väll upp med får man hoppas!!!

Hittade min trasiga mobil igår, kollade igenom bilderna.....OJ satan vilka minnen det va på den!
Ska försöka fåöver allt på min nya mobil(Nya och nya, gammal den med)!!

Stugan va jag i förra veckan oxå.......UNDERBART mys man hadde....låg i sängen mest hela dagarna, sen va vi på romantiska middagar, åkte på bilfärder och såg en flicka med taskig hållning med hund SPRINGA i panik ur ett trapphus....Brassade iväg i lila bilen sen oxå, FORT som fan!!!!
Hade finfrämmande av sofia och vi va såklart på IKEA (I love it)!
Gick på bio tillsamman också.
Klippte håret......köpte snygga kläder till mej och maria!
Åt GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO jävla pizza och drack en öl!!!

Hadde underbara dagar i stugan......ännu inte vatten där, men det klarar man sej utan!

Nej nu ska jag maria och mamma Carin iväg på stan.........Tack Carin för allt mys vi hafft dessa dagar!!!
NI är då UNDERBARA!!!!Och HÄÄÄRLIGT med Tjejkväll igår......
Älskar er!

STORKRAMEN på er som är inne och läser som är mina vänner, och till de som bara är inne för att snoka och sen ringa till folk och berätta hur det ligger till ELLER läsa in i saker som inte är deras ENSAK, JA till DEJ säger jag bara,
!!!!!!!! HON vill inte att du läser min eller MARIAS blogg och sen ringer och berättar......FATTAR du det?!!!!!!!!!!!
VÄX UPP!

/Thera Therese

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2009-06-19 15:37:54

Hej Therese!!! Petra här...(ESA=) Såg din blogg, via facebook och blev nyfiken på vad du gör nu förtiden, så jag kikar in! =) Hoppas du mår BÄST!!

Kramar i massor!

/Petra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela