Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Dagen D!!!!!

Publicerad 2009-06-20 13:58:35 i Allmänt

JA då va dagen igår avklarad...

Vi hade det såååååå mys trotts lite knas över mobilen!!

Efter vi hade ätit så va det filmtajm med barnen på deras rum.....Melwin och Noa låg upp i överslafen medans jag och Maria låg nere och kollade på filmen.....Vi hade mys mys, hundarna va med oss också så klart...
Pajji och fafiren(Saffe, hans, safir.....) turades om att ligga nere i sängen med oss två...Maria och Therese!!!(FLIIIIIIN)

Jag hade blandat en fruktig liten drink till mej och Maria med massa bär och is i!!!
Sen då vi va klar med filmen va det in i köket och HUGGA in på maräng undret....med bara lite grädde(Läs MASSA) och jordgubbar....GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA mumma gott va det!!!

Sen va det en soft stund i finrummet.......Sen jäklar åkte spelen fram, det va TWISTER och VEM DÄR!?
Killarna fnissade, skrattade och skrek glädjevrål........åh va det va skoj med tvister!!!
Vi åt godis, och doppade chippa....Och laget i "vem där?" som bestod av mej och Melwin spelade mot Maria och Noa så van Noa och Maria med 5 spelave vinster mot mej och Melwin som hade 4 vinster!
Vinnande laget fick välja den filmen som skulle ses då dom skulle natta!!

Så Noa han valde Katten Gustaf....Det borstades tänder och byttes om till natte kläder!
Sen nattade vi killarna och lämnade filmen på!
Jag och Maria vi satte oss med tända ljus inne i finrummet och bara MÖS......
Sände iväg massa sms/mms till alla mina vänner........
Och messade med Syster som va ute i våran mammas stuga med hennes familj!

Jag och Maria satt vakna till 2 i natt tror jag.....såg på TV och satt framför datan och kollade på lite olika saker vi pratat om att göra!!!
Sen idag vaknade jag av att killarna va ute och lekade, hade ätit frulle och va ute och lekade!!!
Maria frågade vad jag ville äta till frukors!!!
*UNDERBART*
Tack gumman.....du va UNDERBAR!!!!

Det va mys gårdagen.....Synd att det va lite skit taskigt väder så vi va begränsad att stta inne!

Ikväll tänker jag inte bry mej om att det är kallt, alla får ta på kläder, vi ska tända ljus ute på altanen och mysa med syster och hennes man Stefan!

........sen....sen idag..................så kommer det att bli..........Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vad tror ni att jag vill skriva nu.....

!!!!!!SUSHI TAJM!!!!!!!

Äntligen dagen D!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela