Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Mina 5 minuter med Markus Fagervall.......

Publicerad 2009-06-16 19:08:34 i Allmänt



JA bilden säger då ALLT........

Jag hade turen att få jobba några dagar på Örnexpo.......med Airworld!!!!
Och en as dagarna skulle självaste Idol IDOLEN vara med och sjunga.......Visste att chansen att jag skulle kunna bryta mej fri från jobbet i någon minut var MINIMAL.......och hade blivit liiiite ledsen i ögat över att jag insåg att jag inte skulle se eller få höra honom!!!

Syster Maria jobbade i Kiosken alldeles bredvid där han hade bandet och omklädnings rum innan senen....
Och vid tolv tiden ca en timme innan han skulle vara på stora scenen, så fick jag ett mms av stora syster mia, med henne och HAN!!!!!!

WTF tänkte då jag......*men glad för henne*

Hon hade sett han och gått fram och frågat om hon kunde få en bild, för att RETAS och teasas med mej.......*TACK hörru Syster Yster, snäll du ;).....)
Och vist fick hon det.......
Mina underbara vänner som jag jobbade med såg att jag verkligen ville se han, så en av grabbarna Putte sände iväg mej då han va på plats och sjöng, så jag fick se han......
SKOJ verkligen, han e bra!!!

Sen va kl 3 och jag hade jobbat hela dagen med undantag för att få gå och kolla i 8 minuter på Markus...
Så frågade om ett toabesök skulle hinnas med, SÅKLART jag fick det....
Mötte upp syster på kiosken och hon skrattade åt min in då jag ville både röra vid henne och döda henne.....Ha ha ha ha!!!
Och sen säger Syster Maria
- Kolla där kommer han........Fråga nu om du oxå...
 
JAG feg som fan, men tillsist frågade jag......
Syster hoppade in och sa
- Här är den systern jag ville jävlas med då jag ville fota......

Presenterade mej, och tog i handen, frågade om det va ok att syster Maria tog en bild...
Hade stått i solen heldagen med över 500 hoppande kunder och barn med mödrar som ibland gnällde!
Mammor och pappor som trotts STORA plakat där det stod att inträdet va 50 kr för var barn som hoppade SMET in och hoppade med barnen ÄNDÅ
(Galet va man kan få för sej att saker är GRATIS).
Så det va med nervösa steg jag ställde mej bredvid honom och han kramade om mej lite lätt och syster fotade....
Tackade så gott över stunden och tackade även för att han spelade, att han va bra och att jag gillade nya skivan.....
Medans vi gick ut frågade jag honom om han va less på alla som ville fotas med honom!!!
MEN han bara flinade de dära gooooo flinet och sa att han inte hadde nått mot det då man va trevlig...., och sen kom en liten flirt mot mej......

Jag vände mej om mot systeoch flinade upp......

Sen hotade syster på PNITJIIIIIIIIV att inte ge mej bilden, om jag inte va snäll i en evighet........
LOVADE och fick den senöver ett mms......

Har nog sålt min själ till Syster, men totally VÄRT det!!!!



Lämna er med denna låten.....



/Thera Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela