Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Min lilla lilla kisse!!!!

Publicerad 2009-07-14 11:36:25 i Allmänt

Killarna hemma igen.......

det är underbart att höra dom leka och skratta från deras rum.........hur hundarna leker med dom och hur dom bara har det bra....
Bara jag som är lite halvkass i halsen idag......rösten bär inte alls....men hoppas att det blir bättre till veckan som kommer, sååååå JOBBIGT att låta som jag gör, det gör fasiken ont att prata....och har svårt att inte prata....

Denna veckan har bara varit lite jobbig....Smilla min Älskade kisse har varit borta, och hon är den kissen som ligger på bron, som inte tassar vidare långt bort på dagarna ute, mest ligger i korgen på bron och myser med lilla Irma!
Men hade varit borta sen torsdagen förra veckan.....och jag i upplösnings tillståndet över detta....
FASA och FAAAAAAASA att nu va hon död...Min kisse älskade kisse är död!!!

Igår så plingade det till på dörren.....Då va det grannen som gick från dörren....och nedanför mej stod smilla och MJAAAAAAAAAAAAAAAUADE massa!!!!
Då hade hon smitit sej in i garaget hos grannen, och dom åkt på semester......
Sä där inne hade hon suttit sen torsdags utan mat och vatten...
Säkert hört hur vi ropat på henne varje dag också!
Somtur är så är inte smilla den magra hemmakatten, utan sen hennes operation har hon gått upp bra i vikt....Så hon hade att ta på, men törstig va hon som bara den!!!
JAG grääääääät igår över att hon va hemma......Åhh va jag hade saknat henne!!!


Hon är bra UNDERBAR min lilla kissa.....SÖT som fan!!!
Och Drifwa skulle bra gärna vilja leka med henne.......FIMPA lite på henne
(Då hon sätter tassarna på henne i en väldans fart......det är fimpa)

JA underbart är det iallafall över att ha henne hemma.....FY må det ALDRIG bli att hon springer bort igen...
Ska till grannen och lämna en blomma eller nått, som tack för att han lämnade henne åter, och som förlåt OM det skulle vara så att hon har kissat eller skitit ner någonting i garaget deras....VILKET hon med säkerhet har gjort....(FY förlåt grannar, hoppas hon inte förstörde nått)

Nej nu ska jag och Noa gubben ta och städa lite, han har redan nu sattigån med att dammsuga, och jag ska diska klart i köket, sen efter det ska vi två laga mat tillsammans....
Vi har en ny deal, att dom hjälper till hemma och får på det sättet sin lördags peng....Om dom vill spara den, eller handla för den är deras egna beslut, och dom får en veckopeng den veckan dom är hos pappa också, men de pengarna lägger vi i spar burken...
(Sparburken har motivet från Bilar filmen, och kan
bara öppnas genom att använda en
konservburks öppnare....rätt roligt)
Och dom är med på den dealen......duktiga är dom som bara den!!!

Disken, nu jäklar kommer jag!!!

/Thera Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela