Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Underbara svärföräldrar........

Publicerad 2009-07-17 12:00:45 i Allmänt

Killarna har skött sej såååååå härligt idag.....
Dom har lekt, dom har busat och dom har hjälpt till att diska nu då vi har bakat skones(Hur det nu än stavas)!
NU sitter dom ute och sjunger...
GOOOOOOOOOOOOOO killarna är så glada över att det är SOLIGT väder ute idag, och att det är värme!!
Så dom sitter med bar överkropp och fnissar till allt och inte någonting....Sommar killarna!!

Ikväll ska faster Kurt
 (Ha ha ha, ja fråga mej en annan
 gång varför Jessica kallas för
 faster Kurt så ska jag förklara med GLÄDJE!!!!...)
Och jag och Maria med hennes mamma och pappa samt faster och hennes man ska åka ut och umgås lite då dom har åkt hit på semester!
SKOJ att träffa alla i Marias familj, ALLA är såååå underbara!

JAG älskar verkligen Maria.....och att hennes familj är så härliga, gör att det inte känns fel på nått sätt.....JAG verkligen ÄLSKAR hennes familj också, hennes bröder och deras fruar och barn!
Hennes Mamma Carin och Pappa Kent är så härliga.....TACK för att ni är de underbara människorna ni är....
Känner få som har de sortens hjärtan som ni har....OCH det är inte undra på att Maria är den underbara människan som hon är, då ni har format henne.....

Förlovade i 40 år......och vet inte hur många bröllops dagar dom haft!
Kent och Carin....Ni är verkligen guld värda!!!


Kent och jag som ROCKAR på till en goding låt!!!
DEN e bra.....den här kan ALLA! ;)

Tack för att ni finns för Maria, och för oss!!!


Nej nu ska jag kolla att bröden i ugnen har blivit klara, kalla in killarna och blanda lite saft....sen mys stund på altanen!!
Vänta på att "faster Kurt" Jessica W ska komma hit igen....
Hon åkte för att hämta en bil!!!
Sen ska jag på affären och "Halla" hem lite mys till kvällen...LOVAT killarna ostbågar tills ikväll!
Och jag MÅSTE ha nått för halsen igen.......*KRAX*

Har fått en bokning i sommar också på ett Dop....Ska höra igenom den låten och lära mej den!!!
SKOJ med dop och härligt att jag får vara med och förgylla deras stora dag!

/Thera Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela