Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Familjen.......den växer!!!

Publicerad 2009-07-09 18:28:31 i Allmänt

Ja då sitter man här igen.......Rätt skönt att bara sitta av sej lite nu och då...bara skriva lite!
Eller det kan bli rätt mycket!!!

JA bara man får ut det man vill, eller lite av det man funderar på så är det rätt ok......

Längtar tills imorgon iallafall då jag ska möta upp syster på stan....ta en kaffe, bara vara lite, och njuta av att vara i hennes sällskap.....

Kära storasyster.....Älskar henne sååååå mycket........Har bara en storasyster......
OCH oj vad jag va STOLT över henne då jag va liten, hon va min IDOL!!!!
Hon mamma och pappa SÅKLART!

Maria va lång, hade guld rött hår med lockar och då hon fick glasögon, VILLE jag med ha det, för jag ville ju vara just som min syster.
Gick inte så bra, jag va kort, småbarns mullig(ÄR jag ännu)med rått färgat hår och va inte ett dugg lik min syster!!!
Maria och hennes vän Titti ville jag alltid kolla på...vara med. spionera på, VILLE ju bara vara med dom!
för OJ vad jag såg upp till dom.

Idag är det så otroligt roligt att kolla på mina killar.
Melwin är lång smal och har röttguldigt hår och har glasögon, en
liten tänkar kille, och filur.
Noa är kortare, med lite mera hull på kroppen och är PRESIS som jag va....
Känner mycket igen mej i Noa, och alla andra i min familj säger detsamma!!!
ATT det är lill Therese!!!

Kollar in mina underbara killar....och ÄLSKAR dom såååååå mycket och vet att Noa ser Melwin som sin Idol, och att Melwin ser Noa som sin.

Syskonkärlek, man kan inte älska så hårt och hata samtidigt med samma styrka som just till sina syskon!


CRAZY lillebror.........HA ha ha SPEXARN!!!!




Lillasyster Jennifer(Jenniföööööööööööööööör)och Storasyster Maria


Kommer få SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ  JÄÄÄÄÄÄVLA mycket SPÖÖÖÖÖÖ av mina syskon för att jag lägger upp denna bilden...men seriöst , detta är den ENDA bilden jag har på oss 4 av 5 på VÄLLDANS länge.....
HA ha ha ha jag förstår inte hur 3 av 4 kunde blunda samtidigt.....Alla ser helt nerdrogade ut jueh!!!HA ha ha mamma och Patrik vad har ni i källaren egentligen?
Svamp i väggen??


Mamma och Patrik.......
Och JÄÄÄÄÄVLA snygg tröja har han på sej enligt mej och min gumma......


Min gumma Maria, och min syster Marias man Stefan!!

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW familjen blir större för dom bägge nu då dom är införlovade i JacobZon familjen!!!
Hoppas ni bägge stannar för evigt!!!!

ÄLSKAR Dej Maria........och hoppas du vill stanna alla dina dagar med mej!!!!

/Thera Therese

Kommentarer

Postat av: jennifööööööör

Publicerad 2009-07-09 20:48:36

fina kort...hmmmm=)

Postat av: Maria

Publicerad 2009-07-09 21:49:29

Älskling? Jag vill, jag kommer och SKA stanna hos dig, bara du tillåter mig... =) Älskar dig! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela