Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Sushi gånger TVÅ!!!!

Publicerad 2009-07-01 22:30:27 i Allmänt

JA vad kan jag säga?, mer än att jag är lycklig.......då alla nära vännerna är underbara, då de jag vill ha runt mej finns där!!

Idag har varit en härlig dag........Soligt, med varma sommar regn droppar som föll över mej och barnen ett tag!!!

Började med massa mys hemma, sen stan med killarna och dom fick lunch på sibylla....PRISA herren för korv med bröd då mamma jag eller Maria INTE vill laga mat i värmen....
Sen till " the lovely place" och hallade(Som vi så fint brukar säga) in lite sushi!!!
Åkte till ett mys område, och satt och kollade på kilarna medans dom lekte och jag åt med gumman i värmen under en björk......Åhhhhh det va UNDERBART!!!
VA vore då en bal på slottet???!!!
För en ENDA stund med henne, är värd TUSEN gr mer än alla pengar eller baler i slottet under alla sagoberättelser och i livet som kommer!!!
Har allt med dej Maria............och är det nått jag känner att jag är bra på att göra, så är det att ÄLSKA mina barn och DEJ!!!

Halv två åkte hon till jobbet och jag och killarna gick till AF där jag hade ett möte kl Två.
Mötet gick bra, killarna ritade under tiden jag pratade med hon på AF.....sen mötte vi upp "Faster Kurt", Ja så klart Jessica på stan....kollade lite, sen satt vi två på ett fik och pratade.......jag pratade.....hon den underbara väninnan som hon är bara lyssnade......hade kloka svar.....stöttande blickar....och en hand att hålla i då vi gick genom parken för att komma till bilen nere vid hamnen som jag efter helgen inte har bra minnen längre av!

Åkte och handlade tillsammans.........sen släppte hon av oss hemma i huset.....åkte sen för att hämta sina små genetiska avkommor för att vi skulle laga SUSHI tillsammans.......(LYCKA)
(Anna, du vet att tack vare DEJ har du skapat ett sushi älskande MAMMA monster.....I love you för det!!!!!)

Barnen har lekt sååååå himla fint tillsammans idag/ikväll.....Inte nått bråk, dom har lyssnat på mej, och haft skoj med Lovisa och Loa då dom va här och hälsade på!
Känns verkligen som en HELYLLE dag på alla sätt och vis!!!
NU ligger killarna, dom har borstat gaddarna, tvättat av sej.....städad upp efter sej...och ligger sött uppe och nere i sängen...inte ett ljud därifrån....tror dom somnat redan.....
Denna dagen har varit som sagt en helt underbar dag.

Och att äta susa TVÅ gånger under en och samma dag, kan inte vara fel....

Imorgon hoppas jag på lovely väder och att barnen är på samma strålande humör igen......att bilen rullar oss glatt till vattnet och att vattnet är varmt också!!!

Jag är rätt lycklig.....på ALLA vis.....

/Thera Therese

Kommentarer

Postat av: Ankan

Publicerad 2009-07-02 07:09:08

Jag är glad att jag invigt dig i sushiriket..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela