Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Stolt som en tupp....eller är det någon annan fågel!??

Publicerad 2009-07-18 14:57:12 i Allmänt



MEN kolla på mitt under.....
Jag som de flesta vet så gillar jag denna blomma/växt nått så juuuuuuuubel mycket!
Fick massa blommor då jag flyttade in i lägenheten i december, men de blommorna har dött, och kvar så står bara tomma pinnar.....som ser sååååååå ledsamma ut och inte alls skoj att ha framme....
Så jag har flyttat om på blomorna, kollat vars dom skulle trivas som allra bäst!
Och satte två av mina älskade krukor i köket....Och kolla vad som behagas att komma upp....

Åhhhhhh så vackert....

Sen denna bilden tagits har nu två till blommor blommat upp, och det är på gång flera till!!!

Den andra krukan skriker ännu med sin frånvaro av blommor, men det kommer det kommer, har det på känn att det SNART snart snart kommer bli en blomma eller TIO!!!

Men ser ni på den bilden att det ser ut som en fågel....
Det vita är ansiktet, näbben, till ockmed ögonen syns!
Sen är det vingar och stjärtfjädrar....Sen kommer de STORA Stora vingar bakom!!!

Bilden är underbart vacker....och stolt är jag över den bilden!!!
Bra kamera Maria...va det Nokia??? ;)

Är iallafall stolt som en tupp....eller en annan fågel som är stolt, är Thera nöjd!!



/Thera Therese

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2009-07-18 21:56:56

Tycker absolut att du kan vara stolt! =)

Den var superfin!!!

Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela