Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Nu jäklar.....

Publicerad 2009-07-03 17:40:59 i Allmänt

Som jag och killarna har donat och fixat....dom är TOTALT värda en peng bäge två av dom innan Mormor kommer och hämtar dom!
Tycker att dom varit jätte duktiga mina små underbara STORA killar!!!

Mormor har ALDRIG varit i huser förr......förra gången dom skulle komma hit blev maria DÖsjuk, och låg i hög feber och någon timme efter åkte vi till akuten....
SÅ då blev det aldrig av.
Sen har dom inte haff vägarna förbi bara!
SÅ jag får tacka och taimot över att dom kommer hit, får se hur länge dom stannar!
Förstår att dom har massa att stå i idag!

JA då killarna åkt ska ja hoppa in i en durch, sjunga upp lite, så rösten håller för lite Karaoke sång ikväll!
Trodde inte jag skulle kunna sjunga i veckan som va nu, har bara gråtit och gråtit på nätterna, legat och tänkt massa, så jag har inte vilat kroppen eller rösten nått alls, men idag tror jag att jag skulle kunna sjunga en liten låt eller två...
INTE så att det blir någon HÖG Carola, eller en annan skrikig låt, men nått litet skulle nog gå bra!

Hoppas på folket....att det finns barn och vuxna som är sugna på att sjunga en truddilutt med mej eller skälv!!

Ska gå en sista sväng och kolla in huset.....se att det ser ut som det bör, sen är det en liten toa visit....Är kissanödig utan dess like!!!

OJ, är kl redan snart 18???

/Thera Therese

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2009-07-04 16:39:23

Meeeeeeeeen gumman!!!! Jag älskar dig sååååå vansinnigt tokmycket!! Man pratar om onda cirklar hit och dit men goda cirklar då? Det är det som finns här! Jag ser i dina ögon att du älskar mig, så jag älskar dig liiiiite till (om det nu är möjligt) och du ser i mina ögon att jag älskar dig och då älskar du mig en gnutta till och med tanke på att vi tittat på varandra en miljon gånger så älskar jag dig... Mer än ord räcker till!

Du är min dröm, min framtid...



PUSS



Värme, vila och ljus...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela