Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Idag ska det bli saker av.....

Publicerad 2009-07-16 12:18:54 i Allmänt

Eller saker och saker........jag och Maria har varit från varandra några dagar.....ja jobbar inte hon, så har jag nått galej att åka på, eller det är nått annat!
Så idag har gumman fått sova ut, och vi vaknade första gången vid halv tio.....sen drog oss till halv tolv......
Och nu sitter man uppe..........Ska till och dricka min kopp kaffe så jag får igång kroppen och sinnet!!!

Har massa papper att lämna in idag, och lite att hjälpa min goda vän i att göra också....
Så dagen lär bli full på saker att göra!!!!

Ska hämta killarna snart också.....Dom har ju sovit över hos bonus mormor och morfar i kväll...UNDRAR hur skoj dom har varit......SÄKERT såååå roligt så att dom inte vill HEM!!!!!
*FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASA*

Tack tack älskade Carin och Kent för att ni hjälper till........NI är underbara!!!

Nej, nu ska det bli kaffe av..........

/Thera Therese


Måste passa på att slänga upp denna GOOOOO Bilden på en UBER glad Therese som
får äta SUSHI....
Jag och Jessica fick en FLÄPP att laga sushi en kväll
(SOM så många andra kvällar och DAGAR SOM
 sushi manin KOMMIT ÖVER MEJ)

Så jag och Jessica fixade ihop det........och NJÖÖÖÖÖÖÖÖÖT till max, och här tog Jessica en bild på mej som vi kunde
sända iväg till min Älskade Maria som jobbade natten just denna sushi frossan!!!

Sushi.....ja vad säger jag.......I LOVE it!!!!


En annan sak jag LOVE också är ÖL.........
Som Maria fångade på bild här oxå.........
Mitt uppe i en diskussion med linda....SÄKERT om alla livets knasigheter!!!

professionell bild gumman....

Äskar er mina vänner....Linda och Jessica....

Och till min gumma......Älskar dej MARIA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela