Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Härligt......

Publicerad 2009-07-01 07:54:21 i Allmänt

JA jag kan inte mera än säga att jag sovit underbart i natt.........och det känns verkligen som om idag kommer bli en härlig dag med killarna på stan!
Blir att åka in vid 11 tiden........ska äta lunch med killarna och Maria.....sen ska hon iväg på jobbet och jag ska på Af möte!
Hoppas sen att Sussie är lite sugen på en kaffe på stan........eller en glass nere i hamnen!!!!
Eller, varför inte bäggedera!!!
Annars blir det en stund med killarna i stora lekparken och skoj där!!!!
Känns härligt att dom är hemma...kanske just därför idag känns så himla underbart, för att dom är hemma!!

Fick fint besök i går kväll också.........känns härligt att man har vänner som tänker på en då man känner sej lite nere....och som bara kommer förbi med lite jordgubbar för att umgås.
Tack Anna........det va GULD värt verkligen!!

Killarna sitter nu med film och har ätit frulle på deras rum.......dom ska få se filmen klart, sen är det ut för att hoppa lite i studsmattan......och ska nog följa med dom!
Ska ta på mej nått lätt och njuta i solen, sen göra frukost till Maria och väcka henne!!!

Måste ordna alla papper idag också, har lite annat jag med måste göra på stan innan mötet.....

Har lite goda nyheter på lut också.........men som jag ska skriva lite om senare......

God morgon på alla er ute i sommaren.....första juli idag!!!
Herrejisses, gud va tiden går!

/Thera Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela